/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
reklamer
Fra : omahexen
Vist : 309 gange
200 point
Dato : 07-09-15 20:07

Har lige gennemført en scanning af min PC (Win syv) Nu popper der reklamer op,kan ikke bruge taltastaturet,kan ikke logge på email,har forsøgt alt,når jeg skriver,blokerer den af og til.Er det en virus eller hv

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-09-15 21:24

Hvad har du scannet med? det kunne være dét program der er skyld i det.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 08-09-15 08:27

Har scannet med Microsoft security.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-09-15 19:25

Det er så heller ikke det bedste der findes, avg er gratis og Mallwarebytes er også god/gratis

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 09-09-15 20:19

Har prøver med AVG,men problemet er der stadig.Til tider sitrer "hånden"ville købe AVG pro,men kan ikke indtaste noget i felterne.