/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Ipad og indlæse strikkeopskrifter
Fra : ingelein
Vist : 521 gange
100 point
Dato : 06-09-15 14:59

Hej
Er det muligt at indlæse egne strikkemønstre på en Ipad fra en pc?
Ingeleint

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-09-15 15:00

Jadet er det.
Metoden afhænger helt af hvad slags dokument strikkeopskriften er.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 06-09-15 16:38

Jeg kan sikkert lave opskriften i et filformat som kan bruges på Ipad. Tænker du på at jeg skal uploade den til skyen og downloade filen derfra?
Jpeg, word, png eller andet?
Ingelein

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 06-09-15 18:31

Det mest universeielle, som alle kan vise er pdf formatet.

Nu var jeg ikke klar over at det var en opskrift du selv laver .
skriv den i word eller lignende tekstbehandling, som du kender godt ,og som kan lave en pæn opstilling. Transformer så til pdf , med et af de mange programmer som kan det. Sidste word versioner kan direkte . Ellers er det dyre acrobat helt suverent.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-09-15 23:19

Citat
Jpeg, word, png eller andet?
ja til alle der er frit valg på alle hylder.
Hent og installer Office app'en (moderne ord for program) på din Ipad:
https://products.office.com/da-dk/mobile/Office-iPad

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 08-09-15 23:25

Tak for svaret transor.
Det virker fint med en pdf fil, som indlæses i Ibooks
Ingelein