/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Cykelholder til en Citroen C1
Fra : lukas2502
Vist : 603 gange
130 point
Dato : 22-08-15 09:17

Hvem har erfaring med en cykelholder til en C1 uden trækkrog. Den skal helst ikke koste en halv herregård, den skal kun bruges til kortere ture.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 22-08-15 09:41

Du skal have monteret en trækkrog, men den må kun bruges til en cykelholder, bilen kan ikke godkendes til at trække en trailer.
Det koster ikke en herregård, men nok et lille landsted at få monteret desværre

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 23-08-15 01:51

Der eksisterer adskillige til montering på bagklap. Her er eksempler fra fdm:
http://netbutik.fdm.dk/solrsearch/?q=thule&gclid=CIyUm7TwvccCFQLncgod_b8F7Q

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 23-08-15 08:42

Citat
Der eksisterer adskillige til montering på bagklap. Her er eksempler fra fdm:

Der var ingen som passede til en C1

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-08-15 09:15

Det bliver nok svært, "bagklappen" er kun en rude!

Jeg har os en C1'er og da jeg købte den blev jeg spurgt om der skulle træk på, og den må gerne køre med trailer!

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 23-08-15 14:00

Undskyld, Lukas.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 23-08-15 15:01
Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 23-08-15 15:24

Citat
t.hansen her en holder til cykel, der kan monteres uden at bilen skal synes

Det koster måske ikke en halv herregård, men nok et lille landsted at få monteret, hvis man ikke er teknisk nok.

Annuller spørgsmålet
Fra : lukas2502

Dato : 08-09-15 15:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål