/ Forside/ Karriere / Udlandet / Østlande / Spørgsmål
10  granner01 100
islam
Fra : kenwood
Vist : 608 gange
100 point
Dato : 18-08-15 06:53

se islam,s sande ansigt http://www.barenakedislam.com/category/beheadings-graphic

Advarsel grusomme billeder, men syntes alle har godt af at se hvad islam i virkeligheden er

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 18-08-15 09:36

[U][B]ADVARSEL: ADVARSEL: ADVARSEL:[/B][/U]

Ikke kun grusomme, men ekstremt grusomme. Se ikke linket, hvis du ikke har ekstremt stærke nerver.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 18-08-15 10:54

Ja og deres familier inviterer Det Radikale Venstre til at bo og få velfærdskroner i Danmark.
Tager de deres ideer med til Danmark? Og så siger man at hellevede ikke er på jord!
MV2

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-08-15 11:27

Går du ikke ekstremisternes ærinde ved at linke til videoer der er optaget af dem uanset hvor de bliver vist? Jeg ville aldrig åbne eller linke til sådanne links, der kun har til formål at vise deres ekstreme og ugudelige vold.
Det har intet med islam at gøre....

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-08-15 11:48

Og vi har jo ikke været meget bedre,
hvad med korstogene, hvor "tapre" riddere bekæmpede de "vantro".

Noget der vinder er ikke religion, men tidens bedste ødelæggelses våben...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-08-15 12:21

Ikke det værste man kan se, så et klip på tuben hvor et par mennesker skulle have skåret halsen over og de gjorde modstand - til ingen nytte og småbørn stod og så på mens mængden jublede.

Efter hånden er jeg mere ´sur´ på mennesker der misrøgter dyr.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-08-15 12:45

Jeg vil stadig ikke se det, men ved at der er over en milliard buddaer
og næsten lige så mange hinduer, så hvem siger at vi kristne har den eneste sande religion?

Og vi har jo meget tilfælles med både jøder og muhamedanere,
der er kun én gud og jøderne venter stadig på deres frelser,
muhammedanernes kom noget efter vores Jesus.

Og hvorfor skal vi frelses, fra hvad??

Og hvorfor skal yderliggående religiøse have lov til at bekæmpe deres naboer???

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-08-15 13:50

Hvad med jødeforfølgelserne i Rom,
hvad med tortur kamrene under den Romerske kirke
og hvad med vore heksebrændinger i middelalderen?

Hvad med de uskyldige soldater, der hostede deres lunger op under 1. verdenskrig
på grund af giftgas, og hvad med atombomberne under 2. verdenskrig, der dræbte millioner??

Vi kristne har vist ikke noget at lave Islam høre, og snart kan vi ikke mere bevare kontrollen???

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-08-15 15:25

Citat
Vi kristne har vist ikke noget at lave Islam høre,

Gamle fejltagelse er der masser af, lige meget hvilket folkefærd man tilhører.

I nyere tid tror jeg islam for alle? står som noget ondt, vi hører ikke om Kristne selvmords bombere der sprænger andre skyldige. måske lige med undtagelse af en vis Nordmand, men han er vist i live endnu.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-08-15 15:43

>og snart kan vi ikke mere bevare kontrollen???

Mit gamle firma tjente mange penge på at lave kompressorer, men snart kunne syd og øst
europæere lave dem meget billigere, og Danfoss solgte kompressor fabrikken fra.

Måske går det tilsvarende med fremstilling af atom våben, hvor
Den Store, Den Kære, Den nye Leder, eller hvad de nu hedder,
jo får større magt og anseelse, hvis de er i besiddelse af atom våben.

Og hvis man har penge nok, kan man også få adgang til beriget Uran,
og den nødvendige teknologi, så antallet af atom magter vil vokse.

Tænk hvis Islamisk Stat havde atom våben??

Og der findes sikkert andre fanatiske, med større beføjelser, end en enkelt gal nordmand...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-08-15 16:05

Citat
Og der findes sikkert andre fanatiske, med større beføjelser, end en enkelt gal nordmand...

Sikkert og vist - bare et spørgsmål om tid,

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 18-08-15 16:34

"Og vi har jo ikke været meget bedre,
hvad med korstogene, hvor "tapre" riddere bekæmpede de "vantro".

"Hvad med jødeforfølgelserne i Rom,
hvad med tortur kamrene under den Romerske kirke
og hvad med vore heksebrændinger i middelalderen? "

HOLD NU KÆFT SVEND G

Du henviser til ting der foregik hundredvis af år tilbage.
Nu skriver vi 2015, og det meste af kloden er vel så
oplyste, at de tager af stand fra den slags. Eller er det for,
at tagede islamiske mordere lidt i forsvar, at du frem-
drager vore forfædres gerninger.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-08-15 17:27

>Eller er det for, at tagede islamiske mordere lidt i forsvar, at du frem-
drager vore forfædres gerninger.

Nej tværtimod, men jeg er realist:

>>Nu skriver vi 2015, og det meste af kloden er vel så
oplyste, at de tager af stand fra den slags.

Desværre nej, der er mindst lige så megen strid som på Leonardo da Vincis tid.

Og du fremhæver jo kun de ældste af mine eksempler på terror/uret med Kristen begrundelse.
Jeg kan komme med mange nyere eksempler på dette, men lad det ligge.

Fakta er at vi ikke er blevet meget klogere siden de i Kina byggede en mur,
for flere tusinde år siden, så i min levetid, byggede man en mur i Tyskland,
nu nedrevet, men de psykologiske skel vil bestå i mange år.

Og nu bygger man igen trådhegn, i Ungarn, Frankrig og andre steder...

Og så er det jo kloge argumenter der tæller i vor tids debat, ikke mundkurve, venligst.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-08-15 19:10

Islam er ikke en religion, men en ideologi, bare mange mere brutal og morderisk end Hitlers SS og Stalins Rødgardister.

BentJuul skrev;
Citat
Det har intet med islam at gøre....
Nå, hvad har det så med at gøre..? Disse sataner følger deres Koran til punkt og prikke.

Og så til Svend Giversen.
Citat
Og vi har jo ikke været meget bedre,
hvad med korstogene, hvor "tapre" riddere bekæmpede de "vantro".
Du er er eddermugme det, man kalder en skør skid. Sidder du og sammenligner Korsriddernes mordtogt fra år 1100 med muslimernes mordtogt år 2015 Så er du endnu mere skør end jeg hidtil havde troet. Der er en tidsforskel på mere end 900 år. Alene det, at sammenligne disse to tidslommer siger vist alt

Kristendommen modsat Islam, har rykket sig til en moderne religion. Islam lever stadig i år 900 og har ikke rykket sig en tøddel.

Citat
Vi kristne har vist ikke noget at lave Islam høre, og snart kan vi ikke mere bevare kontrollen??
Igen et af dine Islam-apologetiske vrøvl.
Dig, Svend, du er nok prototypen på en Dhimmi når den tid kommer. (Hvis du ikke kender ordet, så google det)

Citat
Mit gamle firma tjente mange penge på at lave kompressorer, men snart kunne syd og øst
europæere lave dem meget billigere, og Danfoss solgte kompressor fabrikken fra.
Nååårh, det er hos Danfoss du har arbejdet som pumpemontør for, ja så tror da fanden du har denne holdning. Danfoss nu - og under Muhammad krisen er -og var direkte landsforræderisk .

Citat
Vi kristne har vist ikke noget at lave Islam høre,
Dette skriv er jo direkte idioti. Jeg undlader at kommentere det.

Men nu ynder du jo at give folk øgenavne, nu skal du få et af mig: Dhimmi Svend med skyklapperne.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-08-15 19:18

Citat
Disse sataner følger deres Koran til punkt og prikke
Nej de fortolker koranen som det passer dem, hvilket er noget helt andet.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-08-15 19:24

Citat
Nej de fortolker koranen som det passer dem, hvilket er noget helt andet.
Det kan du så sige, men det bortforklarer - eller undskylder da ikke mord, voldtægt, terror...osv.

Kig på Sverige - et degenererende demokratisk land - og hvorfor..?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-08-15 20:27

> Dhimmi Svend

nej jeg ved ikke hvad det er, det er ikke mig, og jeg er også ligeglad.

Og jeg er helt enig med kloge BentJuul.

I enhver religion findes der kloge fortolkere, der prøver at fordreje budskaberne
til egen vindings skyld, således også nu, i mange eksempler med Koranen,

Og uden at have læst den, siger den noget helt andet?
Og jeg tror med Muhammed, at vi skal elske vor næste, og vende den anden kind til.

Det med ikke at drikke for meget alkohol, var der måske gode grunde til, også dengang?
Måske noget, vi kristne synder lidt mere med, end andre mere rettroende??

Men uanset religion, stadig er budskabet, vær god ved din næste...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-08-15 21:12

Citat
I enhver religion findes der kloge fortolkere, der prøver at fordreje budskaberne
til egen vindings skyld, således også nu, i mange eksempler med Koranen,
Tag Sverige. Hele Skåne står i brand, med vold, skyderier, voldtægt, røverier, mord, tilfældige myrderier i dvs. butikker, alt sammen muslimer - og så kalder du dem "kloge fortolkere" Du er bindegal Dhimmi Svend.
Og svenskerne er ligeså bindegale. Ligeså snart mordet på mor & søn i Ikea var sket, begyndte de kulturradikale kræfter i Sverige at tale om, at plaster i beigefarve var racistisk. Så er det eddermugme en syg kultur der er derover i Sverigestan. Det sådanne tilstande du er fortaler for Dhimmi Svend

Citat
Og jeg tror med Muhammed, at vi skal elske vor næste, og vende den anden kind til.
Enten er du snotdum - eller også går du og luller rundt i din egen lille osteklokke.

Med muslimer er der to muligheder - og her er det i muslimernes egne rækker jeg taler om. Deres devise -leveregel om du vil: "Enten dominerer jeg dig - eller, du dominerer mig" Demokrati findes ikke i islam. Nævn mig et eneste sted på denne jord, hvor der er muslimer og demokrati - bare et eneste sted!

Citat
Men uanset religion, stadig er budskabet, vær god ved din næste...
Det prøver jeg osse på - såvidt jeg kan . Men du kan være sikker på, er der en der stikker mig en flad, så får han 2 igen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-08-15 21:37

Tak Tommy,
jeg er faldet lidt af på den, efter at være blevet civil ingeniør, senere med en supplerende HD
og med næsten 40 år i udvikling, salg, budget og udlands support på Danfoss,
nu bindegal Dhimmi Svend.

Takker for forfremmelsen.

Det jeg frygter mest er ikke jer naive danskere, og endnu mere naive svenskere,
men nogle meget rige Olie Arabere, og så de Store Ledere fra Nordkorea,
der uden menneskelige hensyn, kunne finde på at starte en ny atom krig.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 18-08-15 22:11

Citat
Og nu bygger man igen trådhegn, i Ungarn, Frankrig og andre steder...

Ja, selvfølgelig. Det kaldes selvforsvar. Et forsvar mod migranter, som mener de har ret og krav på ophold i Europa.
Det sker nok ikke i Danmark, hvor en islams stærke femte kolonne har terrorisereret i årtier.
Sjovt nok er der mange kvinder i den kolonne, kvinder som ved en magtovertagelse vil blive sidestillet med æsler og kameler.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-08-15 22:55

Citat
Det jeg frygter mest er ikke jer naive danskere, og endnu mere naive svenskere,
Det, du skal frygte mest - og med god grund, er typer som dig selv.
Du er simpelthen "et barn" af de mange medløbere der fandtes i tiden 1940 - 1945 de troede fuldt og fast på det 3. riges lyksalighed. Du tror på lignende ideologi - nemlig, på det multikulturelle.

Citat
jeg er faldet lidt af på den, efter at være blevet civil ingeniør, senere med en supplerende HD
og med næsten 40 år i udvikling, salg, budget og udlands support på Danfoss,
nu bindegal Dhimmi Svend.
At være selvhævdende er åbenbart også en af dine dyder. Er du sikker på, det var civilingeniør du var..? På dit visitkort stod forhåbentligt ikke civil ingeniør - altså civilingeniør, delt i to stavelser...?

Hvis du syntes det, at være en Dhimmi er en forfremmelse, så velbekomme da.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 19-08-15 10:53

Henter lige popkorn til den

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-08-15 13:53

Husk endelig cola'en...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-08-15 14:53

Citat
Dhimmi er en historisk betegnelse for ikke-muslimske borgere i en islamisk stat. Dhimma giver opholdsret til gengæld for skat. Ifølge lærde har dhimmier samme sociale ansvar og rettigheder som muslimer.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-08-15 20:26

Dhimmihed, når der er flere - og dhimmi er en personbetegnelse.
Dimmihed er et beskyttelses-løsepenge-system (den såkaldte jizya/kopskat), som garanterer ikke-muslimens liv og sikkerhed til gengæld for en fuldstændig underkastelse over for muslimen. Hvis dhimmien ikke vil underkaste sig og betale, truer man ham eller angriber hans ejendele eller hans person.

Dhimma er skriftet - eller kontrakten, hvis man kan sige det sådan.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-08-15 22:15

Citat
Hvis dhimmien ikke vil underkaste sig og betale, truer man ham eller angriber hans ejendele eller hans person.
Dhimma er skriftet - eller kontrakten, hvis man kan sige det sådan.

?? Hvis VANTRO mennesker (dig mig og ? giversen) kan eller vil leve sådan et liv, i et muslimsk land ???
hvorfor kan det modsatte så ikke gøre sig gældende i lille DK - betal før indrejse osv.
Selve landet de kommer fra er/ kunne være Verdens rigeste - men altid udnyttet af ´den klogere´.
Som tager den største del af kagen..

Og i den forbindelse? med dimmiér / så er de vist nok på den i Tyrkiet?/ eller dér omkring, da de pludselig er blevet mere værd som gidsler, end som skatte? yder i en muslimsk stat.

Hvilket kan få mig til at forstå ´bentjul´s´ bemærkning om at man er hvad man æder/ læser eller var det fanden der bare læste Bibelen og kom frem til dagens Danmark og fandt kandu.

Og ellers, så var det da lidt af et ´grimt´ navn/ord at bruge mod mennesker, der bare vil leve i fred.

Har før set den slags reklamer?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-08-15 15:02

Citat
?? Hvis VANTRO mennesker (dig mig og ? giversen) kan eller vil leve sådan et liv, i et muslimsk land ???
hvorfor kan det modsatte så ikke gøre sig gældende i lille DK
Fordi, islam er en herrefolks ideologi. Som jeg har skrevet længere oppe i et indlæg, så er der kun to farbare veje i islam: Du dominerer mig - eller, jeg dominerer dig - intet over - og intet under. Demokrati findes ikke i islam.

Set at over tid - feks. i tidsrummet 1980 - 2015 kan du se hvor islamiseret Danmark egentlig er blevet.
Halalslagtninger - Næsten alt kvæg og fjærkræ bliver halalslagtet.
Sygehuse/institutioner - bliver der ikke serveret svin for nogen.
Moskeer opføres i raketfart.
Gamle bøger bliver gransket for at finde "racistiske ord"
Gamle afdøde forfattere bliver udråbt som racister - også selvom bogen/bøgerne blev forfattet i 1910.
Ytringsfriheden er under stærkt pres.

Slovakiet vil hverken eje eller ha' muslimer - de forlanger kun de kristne emigranter.
Det får jeg da så udmærket godt.

At Hitler havde flere SS-divisioner udelukkende bestående af muslimer, med fez som uniformkasket, hører vi aldrig om.

Danmark er ved at være: Point of no return.
Sverige, Tyskland og England har næsten nået punktet.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 20-08-15 16:10

Interessant at Mogens Camre er blevet dømt for racisme ved at sige at muslimer kan sammenlignes med nazister - de havde i hvert fald en enhed under SS = SS Handschar & 13. Waffen-Gebirgs-Division nedenfor er der billeder!
https://www.google.dk/search?q=SS+Handschar&safe=active&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB8QsARqFQoTCKOr59bpt8cCFcaRLAodA1MLhA&biw=1477&bih=683
MV2

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-08-15 16:39

Tommy, jeg bryder mig ikke om at blive nævnt som en potentiel vantro,
og jeg er slet ingen Dhimma,
jeg har kun anført, at vi gennem tiderne ikke har opført os stort bedre, en muhammedanerne.

Noget som modersvilje s sidste indlæg jo også bekræfter.

Jeg har været i Tyrkiet, kun for at spille golf, og en gang i Tunis, aldrig mere,
de ragede ikke kun på min kone, men også på mig.
Og hvad er det værd for dig? noget jeg hader...

Der vil være yderliggående i alle religioner, og det er de med de bedste våben,
ikke overbevisning, der vinder.

Jeg tør slet ikke tænke på udviklingen fremover, allerede under anden verdenskrig
havde man ubemandede Goliat tanks, nu har man droner,
og snart sikkert også robotter programmeret til at dræbe...

Eneste problem, hvem er det de så skal dræbe??

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-08-15 21:18

Svend, hvis du lod være med at blande tingene sammen i en stor pærevælling, så var vi nået langt.

Citat
Tommy, jeg bryder mig ikke om at blive nævnt som en potentiel vantro,
Det har jeg heller ikke. Hvor?

Citat
jeg har kun anført, at vi gennem tiderne ikke har opført os stort bedre, en muhammedanerne.
Du kan ikke sammenligne år 1100 med år 2015

Citat
og jeg er slet ingen Dhimma,
Det hedder dhimmi. Dhimma er......................læs mit indlæg ovenover.

Jeg troede i øvrigt du elskede øgenavn. For ganske kort tid siden havde du oprettet en tråd der gik på, hvad vi skulle give div. mennesker af øgenavne. Nu røg den som en boomerang tilbage til dig selv - og nu hulker du.
Men okay, jeg skal nok lade være med at kalde dig for dhimmisvend.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-08-15 21:51

Nogle husker ikke for godt:

>Hvis VANTRO mennesker (dig mig og ? giversen) ...

>>jeg bryder mig ikke om at blive nævnt som en potentiel vantro,

>>>jeg skal nok lade være med at kalde dig for dhimmisvend.

Tak for det...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-08-15 22:22

Citat
>Hvis VANTRO mennesker (dig mig og ? giversen) ...
tsk..tsk..tsk, var det mig der skrev det..?

Citat
>>jeg bryder mig ikke om at blive nævnt som en potentiel vantro,
I øvrigt svend, kan du slet ikke bruge ordet "vantro" Det er en muslimsk betegnelse for dem, der ikke er muslimer - altså dem som er kristne, katolske, budister, jehova, ateister, hinduer....osv....
det er de vantro.
Såeeee, når du siger: "jeg bryder mig ikke om at blive nævnt som en potentiel vantro" bekender du dig faktisk til islam - og så er ordet, "dhimmi" på sin plads.