/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Jeg søger Praktikplads-
Fra : HenrikBo
Vist : 288 gange
50 point
Dato : 10-08-15 13:40

Hvem kender et lille firma som gerne vil have en person i praktik 14 dage, uden omkostninger - Jeg vil gerne lave en eller flere små film for virksomheden - som kan bruges på Youtube.
Ingen omkostninger - nemlig dagpenge, jeg har selv udstyr og kan arbejde selvstændigt. Det burde da være en god ting for en lille firma der har for travlt og behøver at komme mere ud i verdenen?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-08-15 14:32

Det er nok bedre at prøve her eller én af de andre portaler...

http://www.jobindex.dk/?gclid=CJmN-9XCnscCFQWzcgodEOoFsA

Kommentar
Fra : poten

Dato : 10-08-15 14:36

Så er dette spørgsmål vist også klar til at blive annulleret ligesom alle de andre... :-PSpørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 46
- Annullerede 42
- Slettede 0
Ialt 89

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 30-08-15 11:05

Jeps. Luk strengen!