/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
pc sikkerhed
Fra : maxima51
Vist : 329 gange
20 point
Dato : 04-08-15 05:51

Hvis der kommer en popup , hvor der står,at Google Chrome har mistanke om,at min pc bliver overvåget af en uønsket.Skal man tage dette alvorligt,og kan Google spore hvilket ip nr der overvåger.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 04-08-15 07:03

Sikkert...

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-08-15 07:07

Det lyder som om der er noget snavs på maskinen. Chrome kommer normalt ikke med den slags meldinger. Du kan selvfølgelig have et plugin installeret, men jeg tror nu det er en fake besked. Følg denne vejledning, gør præcis som der står. http://www.spywarefri.dk/vejledning-til-rensning/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-08-15 18:59

Citat
Skal man tage dette alvorligt,og kan Google spore hvilket ip nr der overvåger.

Ja til begge.
Du har helt sikkert fået noget skidt ind på din pc - Google advarer ikke om andet end Mails, der er blevet ændret eller der er logget ind fra en anden browser eller pc = og det er VIA Googles mail, ikke en popup.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 06-08-15 09:04

Sikkert noget snavs/malware på din PC der giver disse pop-up's!
Check med en malware scanner - Anitimalwarebytes, AdwCleaner eller lignende!

Og lav så et sikkerhedscheck af din Google konto!
Det gøres her - https://myaccount.google.com/
Vælg punktet sikkerhedscheck, og følg vejledningen!!

Husk altid at have 2 trins sikkerhed på din Google konto, og alle andre konti hvor det kan gøres!!