/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Gratis film
Fra : susss
Vist : 495 gange
300 point
Dato : 02-08-15 20:15

http://sefilm.net/ er der nogen der kender denne side ...virker underligt der står ikke noget om den som sådanne ...og er det mon overhovedet gratis..intet er vel gratis...min søster fik pludselig en mail at hun skulle betale nogen penge...men kan andre sige noget om denne side og hvordan man kan hente film ned på sit tv ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-08-15 00:07

Svindel og bedrag firma der kun er ude på at servere reklamer og lokke dig i en fælde af kommende betalinger...

Kommentar
Fra : susss

Dato : 03-08-15 07:28

okay..hvor ved du det fra.. spurgt på en pæn måde...bare nysgerrighed ...for jeg synes også det virker lidt underligt at der slet ikke står noget som helst hvem de er og hvad det går ud på og i går sagde min søster at de havde trukket 1 dollars fra hendes konto så hun har spærret sin konto...men jeg ved jo ikke om hun har udfyldt noget forkert derfor spørger jeg lige herinde om andre kender til den side...takker for din svar

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-08-15 08:51

Jamen kæreste ven - jeg synes da ikke jeg har svaret dig på en grim måde

Jeg fortalte dig blot min mening om firmaet.

Jeg var inde på siden og længere inde i materien og så hvordan det hang sammen -
derfor mit uforbeholdne svar.

Jeg kunne da sagtens finde eksempler frem, men det forstår jeg din søster også allerede også har fundet ud af.

Det er jo i reglen sådan at
SER DET FOR GODT UD TIL AT VÆRE SANDT - SÅ ER DET DET OGSÅ

Håber du hermed forstår at der ikke var noget uvenligt mod dig i mit svar...

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 300 point
Dato : 03-08-15 08:53

Så mangler der egentlig bare at du godkender svaret - hvis du synes...

Hav en god og solrig dag.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 03-08-15 09:04

Du kan låne mange gratiske film via biblioteket. ((Filmstrimlen tror jeg den heder.)

Kommentar
Fra : susss

Dato : 03-08-15 10:19

Nej nej jeg mente ikke at du har svaret mig på en grim måde....jeg spurgte bare hvor du viste det henne...jeg mener at jeg ville bare lige skrive at jeg spørg på en pæn måde vi misforstod hinanden

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 03-08-15 10:22

Tak for svaret marken84.Dit svar er godkendt du må også have en god dag solrig dag og varm lader det til ...jeg må holde mig fra den side var bare lidt nysgerrig efter hvad det gik ud på om det var fup bare rolig det var ikke dig der svarede grimt..

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-08-15 10:58

Herligt at få de små misforståelser ud af verden i en fart, så bliver dagen rigtig god...

Mange tak for de herlige (men i bund og grund ubrugelige) points...

Kommentar
Fra : susss

Dato : 03-08-15 13:50

Ja dem kan man jo ikke bruge til noget..tænk hvis de kunne bruges i en butik så man fik noget ud af dem..