/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
købe billige spær/lægter/plade træ ?
Fra : Odense
Vist : 3028 gange
50 point
Dato : 20-06-03 16:21

hej!
Nogen der kender hvor man kan købe billige spær/lægter/plade træ ? gerne på net, evt. direkte hos dem som laver det. Skal bruge pænt meget...

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 60 point
Dato : 20-06-03 16:46

Fa. Jens Petersen
Padborg

74 67 32 19 Klaus Harttung

De skulle angiveligt være en del af Bygma, der igen har afdelinger i Tyskland.

Har ikke selv handlet der, men en "nærig" kammerat har!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-06-03 17:16

Husk lige at nye spær/lægter skal være godkendte. (især af hensyn til forsikringen)
Emesen.

Kommentar
Fra : toveleif

Dato : 06-09-03 16:05

Du bor i Odense?
Prøv Odense lavpris tømmerhandel, er også på nettet, de er til at handle med ved større leveringer.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-09-03 12:30

Lånt fra Ibasa:

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så ACCEPTER venligst den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 16:35

Du har fået et par gode forslag Odense. Hvad med at acceptere en af kommentarerne som svar?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-10-03 09:47

Odense, hvis du vil lukke spørgsmålet (hvilket er almindelig høflighed), trykker du på accepter kommentar som svar øverst til højre over det svar der passer dig bedst.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-01-04 09:28

Man kan/bør/skal også lukke sine spørgsmål, når der er faldet gode og plausible kommentarer. Dette er ikke sket derfor fjerner jeg min abonnering på denne tråd, idet der nu er gået over et halvt år.

Godkendelse af svar
Fra : Odense

Dato : 19-03-04 17:46

Tak for svaret 3773.