/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Sammenklappelig trækvogn til barnet?
Fra : frederikkalleso
Vist : 288 gange
20 point
Dato : 31-07-15 19:20

Hej derude,

Jeg har fundet en sammenklappelig trækvogn fra Legler herinde: http://cupunu.dk/sammenklappelig-traekvogn/

Den bliver jo rost helt vildt. Så inden jeg køber den, vil jeg høre om nogle af jer har sådan en. Selvom den bliver rost, så synes jeg, at den ser en smule skrøbelig ud.

Den skal bruges til mit barn på 4 år, som af og til bliver træt når vi er på tur. Og den bliver nødt til at være sammenklappelig. Ellers bliver sådan en simpelthen for klodset.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-07-15 19:32

Den vil flapre derudaf med den hjulkonstruktion (som jeg kan se det).
Og så tænker jeg at barnet måske er for stort til den svage konstruktion.
Men smart er det da.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-07-15 19:57

Køb du i stedet et løbehjul til dit barn. Måske ender det med, at du skal sidde i en trækvogn

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 31-07-15 21:46

Min erfaring fra mine børn var små er, at behovet for div. smarte udstyrsstykker hurtigt skifter, så man ikke længere har brug for den ting, der ellers så ud til, at være lige dét der skulle til for at gøre livet lettere.

Ja, en 4-årig kan blive træt i benene, men de er sædvanligvis også så kvikke, at de kan lade som om.
Min datter var 4, og nylig blevet storesøster, da jeg gik med en "vaskeægte hyler" i hånden da vi skulle hjem efter et besøg hos oldemor.

Medmindre i kan finde en brugt, eller låne jer frem, så overvej det grundigt, om et par måneder er behovet (med meget stor sandsynlighed) væk.

Kommentar
Fra : frederikkalleso

Dato : 31-07-15 22:48

Hmm,

Interessant det i skriver. Tror at jeg bruger pengene på et par rulleskøjter. Så kan han komme igang i en ung alder

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 31-07-15 23:02

Citat
Tror at jeg bruger pengene på et par rulleskøjter. Så kan han komme igang i en ung alder [Blink]

Der er mange muligheder, f.eks. skateboard, løbehjul (som en anden har nævnt), streetboard.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-08-15 09:35

Jeg glemte lige:
Har du set alle de sakse der er når den klappes sammen.....................lige noget for et nysgerrig barn - av min finger.