/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2013
Fra : bjarnebr
Vist : 390 gange
100 point
Dato : 29-07-15 19:59

Jeg har to mail kontoer en almindelig og så en Exchange mail, jeg har indstillet Outlook 2013 til at starte i mappen "Ulæst Post" (den almindelige konto) men hver gang starter programmet i Indbakken på Exchange mailen.
Hvordan får jeg programmet til at starte i "Ulæst Post i stedet for?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-07-15 10:42

Et gæt - prøv at bytte om på de to konti.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 30-07-15 18:05

Har jeg forsøgt

Kommentar
Fra : clou

Dato : 02-08-15 19:11

Prøv dette - det virker her:

Filer – Indstillinger – Avanceret – Under Start og Afslut kan du selv vælge hvilken mappe du skal starte i – Tryk ok – genstart Outlook

Clou

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-08-15 23:39

Det har jeg gjort, og jeg har senere kontrolleret at den indstilling stadig er der.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-08-15 11:42

Hvor finder du Ulæst post i Outlook 2013?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 03-08-15 22:01

Ulæst post er en mappe jeg har oprettet under "Søgemapper" og den viser alle ulæste mails fra indbakken og alle indbakkens underpostkasser, næte gang jeg åbner Outlook ligger de læste mails stadig i sine mapper, men vises ikke i ulæst post.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-08-15 08:30

Jeg har lige testet det på min computer og der virker det. Det kan være din Outlook profil der er problemet.

Prøv evt. og gå ind i indstillinger -> Avanceret og vælg Indbakken igen, genstartet Outlook og vælge så din Ulæst mappe igen og genstart igen igen.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-08-15 09:15

Halloooo?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 19-08-15 11:37

Jeg har prøvet alt det i foreslår intet virker.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-08-15 12:33

Det er jo rart du skriver det til os så vi kan prøve noget andet.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 19-08-15 14:46

Undskyld, det glemte jeg

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 24-08-15 17:09

Jeg har stadigvæk ikke fået et svar der virker, hvis ikke nogen kan give mig en løsning inden ugens udgang, må jeg nok annullere spørgsmålet, men det vil jeg være ked af.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 30-08-15 13:12

ÆRGERLIGT ÆRGERLIGT:
Jeg har nu prøvet alt, uden at noget virker, og jeg har desværre ikke fået et svar jeg kunne bruge.
Derfor er jeg nødt til at annullere spørgsmålet.
ÆRGERLIGT ÆRGERLIGT

Annuller spørgsmålet
Fra : bjarnebr

Dato : 30-08-15 13:15

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål