/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Proceslinien,firefox og crom
Fra : herbie70
Vist : 336 gange
100 point
Dato : 21-07-15 18:59

Hej
Jeg har flere gange observeret at jeg ikke kan flytte ikonerne Google crom og Firefox fra skrivebordet til proceslinien. Jeg får f.eks beskeden ““fastgør til google crom, eller firefox”” Nogen gange kan det lade sig gøre når jeg bruger IE som standard browser.
Har i en ide om hvad der sker, og kan jeg ændre på opsætningen??
Mvh

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-07-15 00:22

Proceslinien skal låses op før man kan tilføje.

Kommentar
Fra : herbie70

Dato : 22-07-15 08:07

Det har jeg gjort

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-15 12:21

Citat
““fastgør til google crom, eller firefox”” Nogen gange kan det lade sig gøre når jeg bruger IE som standard browser

??
Har du udvidet ´linien´, hvis der er en en lille streg for enden af sidste ikon, så træk den til højre - det kan være den allerede er oprettet.
Du kan også udvide linien ved at trække den op.
Og du skal vælge at anbringe ikonet et sted der ? ikke er optaget - mellem 2 ikoner.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-15 18:22

NB; du trækker vel ikonet ned på linien?? ikke højre klikker og Fastgør til...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-15 18:32

Mangler du plads på ´linien´ så kunne du måske bruge disse:
http://rocketdock.com/
http://www.stardock.com/products/fences/

Kommentar
Fra : herbie70

Dato : 23-07-15 08:27

ja jeg trækker ikonet ned på linien, men det er her jeg får meddelelsen ""Fastgør til google crom, eller firefox,"" men dette sker ikke når jeg bruger IE som standardbrovser

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-07-15 11:02

Citat
men det er her jeg får meddelelsen ""Fastgør til google crom, eller firefox,"" men dette sker ikke når jeg bruger IE som standardbrovser

Det kan jeg ikke forstå - har ingen problemer med at lave de numre, og har også IE som standart.

Har du prøvet at trække dem ned fra selve ´Start´.
Eller højre klikke på ikonet og kør som admin.

Kommentar
Fra : herbie70

Dato : 24-07-15 13:58

Hej
Undskyld, jeg glemte at skrive at jeg har windows8.1, på windows7 er der ingen problemer.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-07-15 17:14

Så tror jeg det har noget at gøre med hvordan du kommer ind på skrivebord - spørgsmålet har vist været her før?? = genveje.

Kommentar
Fra : herbie70

Dato : 25-07-15 09:51

Hej
Jeg tror jeg har løst problemet, jeg skal bare åbne f.eks crom, og derefter højre klikke og fastgør til proceslinien.
Jeg ved ikke, er der nogen som skal have point.??