/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Jeg leder efter en lille Puch 3 gears.
Fra : alan57
Vist : 376 gange
300 point
Dato : 15-07-15 20:49

Jeg har fået et problem jeg har jo ellers altid kørt på min scooter, men jeg havde flere og flere problemer med at styre den store scooter og derfor solgte jeg den fordi når man køre på sådan en skal der jo ikke være nogen slinger i valsen, nu har jeg så prøvet at køre en lille PUCH 3 gears og det går som det skal derfor begyndte jeg at kikke i DBA, efter sådan en knallert.
Her må jeg godt nok ryste på hovedet sådan en PUCH 3 gears koster sku brugt 10.000 kr 20.000 kr for en brugt af dem, det er jo total latterligt, når jeg kan købe en ny scooter til ca: 7.000 kr 8.000 kr
Er der da ikke noget sted hvor jeg kan få fat i sådan en billiget ?
alan57

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 15-07-15 21:48

Nej det er der nok ikke nogen der vil sælge.
En Maxi er lidt billiger, men det er jo begge dele veteran knallerter og har derfor høj værdi.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-07-15 23:29

Forpagteren af Skatskov havde en billig velkørende 3 gears Puck til salg for 4000.- for et par år siden.
Du kunne høre om den stadig er til salg, hvis det ikke er for langt væk Nordjylland/Viborgvej.

Ellers er de ´billige´ gammeldaws knallerter efter hånden kun noget man løber over ved et tilfælde.
Der var også en ved Nibe der havde en Suzuki til salg, men den var næsten oppe i den pris du selv kan finde dem til.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 16-07-15 07:40

Hej mig-selv,
Jeg vil da med sikkerhed prøve om der er en mulighed for at jeg kan få fat i sådan en lille 3 gears PUCH, da det vil være min sidste knallert i dette liv og det vil være en knallert jeg vil gøre alt for at passe på, samtidigt med at, jeg vil lade den gå videre til en klub eller en person, for at den kommer i de rigtige hænder og jeg vil når jeg mener at den skal videre til den rette person og jeg skal aldrig tjene på den, for jeg mener at den skal videre til folk der som jeg har haft det pragtfuld med denne dejlige knallert, for mig blev den en dør til min frihed og den blev brugt på bedste måde så jeg har kun gode minder om denne knallert.
Så jeg vil prøve at tage kontakt til forpagteren af Skatskov og nej det er ikke for langt væk Nordjylland/Viborgvej om det så havde været i Alaska ville det ikke være for langt væk.
alan57

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-07-15 09:27

Hvis han har den endnu, så skal du nok ikke lyde for ivrig - han er lidt af en kræmmer, men du kunne jo spørge på noget andet før du drejer samtalen hen på en knallert.
Ellers vil jeg da holde øjnene åbne for dig og give besked hvis jeg render over noget lignende.

Har selv haft 2 af de knallerter, og ikke de store problemer med dem, de kører som de skal ikke som så meget andet nu om dage.

Har ikke nummeret på ham fra Skatskov, men kører du forbi på Viborgvej gennem Skatskov - mod Syd, så bor han lige ud til vejen til højre og der er rimelig reklame for træ osv, mener det er det eneste hus i nærheden og ikke til at tage fejl af.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-07-15 10:06

Fandt adressen, sjovt nok er vejen en anden!! måske fordi Viborgvej begynder senere/før..
http://omdoemme.dk/aalestrup/skatskov-p%C3%A5-ege-v-per-skov/1001371659