/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
hvilken massage briks
Fra : denevigeuheldige
Vist : 952 gange
50 point
Dato : 12-07-15 21:36

Hej. Min kone og jeg bruger en del tid på at give hinanden massage og er også begyndt at se en del videoer omkring tantra massage. Vi har i øjeblikket en billig massagebriks fra føtex som vi ikke er særlig tilfreds med da vi søger en mere behagelig briks med god bredde osv. Vi så en videofilm hvor vi fandt lige netop den briks vi længe har søgt nettet tyndt for http://peecee.dk/upload/view/451615
og spørgsmålet her går på om I ved hvor man kan finde lige præcis denne type briks som vist her og som giver mulighed for at understøtte ben og lår. Vi tror ikke på at en gynækolog stol vil kunne klare behovet, især fordi det er massage vi har i højsædet og ikke seksuelle udskejelser.
Håber nogen måske ved noget her?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 60 point
Dato : 12-07-15 22:01

Så noget billigt på GoG eller var det den Blå - men den du linker til har vist ikke plads til næse og hovedet? hvis i ligger på maven og skal dyrke Tantra - bare et indput.

Ellers god fornøjelse...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-07-15 22:03

Ellers prøv at søg på sex legetøj gyno stol

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 12-07-15 23:05

Tak for svaret mig-selv. Tror vi er kommet et skridt nærmere da denne her ligner den meget. http://www.klinikshoppen.dk/product/3-zoner-stationaer-elektrisk-massagebriks-hvid-4593/
Nu skal vi bare have fundet modellen der har armstøtter samt noget mere bredde.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-07-15 23:44

God fornøjelse.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-07-15 23:46

Så skulle du måske prøve en ? tandlægestol - den kan vist det hele - borstet fra at løfte benene/ til siden - lang tid siden jeg prøvede de stole.