/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Open office, hvordan få papir ligge ned?
Fra : Nyx-x
Vist : 396 gange
100 point
Dato : 07-07-15 19:04

Jeg skal have printet en tekst ud, men den skal være på langs af papiret.

Hvordan får jeg Open Office til at ligge papiret ned?

Og du er nød til at skrive det skridt for skridt. Da jeg har mokket så meget rundt i programmet at jeg er ved at blive desperat. Så hvis jeg ike kan få den til at ligge papiret ned. Så melder jeg mig nok til fremmed legionen.
(hmm, måske nok ikke alligeveller. Men så smider jeg mit papir til genbrug så... )

Og gerne også hvordan jeg får det til at ligge ned i Word office.
Da den ene er på hjemme-pc og den anden arbejds-pc.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 07-07-15 19:11

Jeg har libreoffice men det er nok det samme.

Start office
Klik oppe på formater
rul ned og klik på side
klik på fanen side hvis den ikke allerede er der
Nu kan du klikke på stående eller liggende
Du skal bruge liggende
Det er vigtigt at du klikker på ANVEND efter en ændring
Og så Ok

Nu kan du lave en bred side, og printe den ud.

Godkendelse af svar
Fra : Nyx-x

Dato : 07-07-15 19:27

Tak for svaret Eyvind.

Du har lige redet min aften.
Jeg skynder mig lige at tattovere det på min forarm. SÅ JEG ALTID VIL HUSKE HVORDAN JEG GØR DET...
Hm nok ikke tatto alligvellller. Det gør nas.

Men så skriver jeg det ned, gør jeg....

Kommentar
Fra : Eyvind