/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
hvordan fjerne stank af hundepis
Fra : ajohansen
Vist : 312 gange
100 point
Dato : 05-07-15 17:31

Hej Hvordan fjerner jeg en ram stank af hundepis på mine havefliser?
mvh Anne

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-07-15 18:13

Vasker dem med Rodalon?
Rodalon tager jo det meste og det skader ikke fliserne.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-07-15 19:19

Er det dine egne hunde, så går du ture med dem, udenfor haven tidligt og sent?

Hvis det er andres hunde, så køber du et skilt med, ønsker ingen hunde,
mest almindeligt er en lille skidende hund med tilnavnet NO.

Og så mange hunde er der vel heller ikke der pisser inde på dine fliser,
det må da være en overkommelig opgave at holde øje med hvilke,
og påtale det, ikke over for hundene, men deres ejere...

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 05-07-15 21:06

jeg prøver med Rodalon

det er nu dem der boede her før der havde hunde

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-07-15 21:40

Det må da være væk efter et par dage med regn - er det fordi hundene kommer igen og snuser? så brug dit eget ´vand´ og se deres reaktion.