/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Android, Tablet problem med App's
Fra : dova
Vist : 556 gange
300 point
Dato : 01-07-15 18:54

Jeg har en Tablet, en Lenovo S6000H.
Styresystem Android 4.2.2

Netadgang med simkort til mobilt bredbånd og har ikke problemer her med netforbindelsen.

Men nu er det pludseligt ikke længere muligt at hente apps i PlayButikken.

Når jeg finder den ønskede App og klikker på "Installer", så står markøren bare og kører og kører i en uendelighed og "downloader", hvilket den kan gøre i timevis hvis jeg ikke stoppede den, men appen hentes bare ikke.

Hvorfor ikke

Jeg synes jo ikke jeg har lavet noget forkert på den.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-07-15 20:59

Har du ledig plads > indstillinger > lagerplads > internt lager
har du givet den ekstra hukommelse >

Jeg har en s6000-F og jeg vil gerne prøve at hente------hvilken app (hvis du altså vil fortælle det)

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 300 point
Dato : 02-07-15 00:17

Jeg var ude for noget lignende = min ville bare ikke på nettet, lige meget hvad jeg gjorde.
Så den blev gendannet, og det var faktisk nemmere end skulle rode med noget man ikke rigtig viste hvad var dor noget.
Alle app´s/koder/numre var bevaret og kunne gendannes med det indbyggede ´Sikkerhedskopi´ så efter 5 minutter var jeg på nettet igen, uden at skulle installere noget som helst.
Sikkerhedskopi skal bruge før og efter en gendannelse - og virker lidt som når man tager en kopi af ens harddisk, man kan bare vælge hvad man vil bevare.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-07-15 14:19

Ja der var rigelig plads Eyvind, ca 27 gb.
Og det var helt ufarlige apps som f.eks E-reolen, bilinfo og den slags.

Men nu har jeg fundet ud af det.

Jeg slettede alle indstillinger og startede den op med fabriksindstillingerne og så virkede det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-15 17:24

Ja ham "mig-selv" er nu ikke så tosset.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-07-15 18:25

Citat
ikke så tosset.

Det kommer lidt an på hvem du spørger..
Smed bare min erfaring - og mit problem kom efter jeg havde afbrudt en tlf samtale = intet net/ kontakt over WiFi, bruger aldrig Data på min.

Det er altid rart at kunne gendanne sin tlf, men at skulle gennem alt med koder/ indstillinger osv, det syntes jeg er værre end på en pc - så hellere bruge en eller anden form for ´kopi´ funktion der gendanner det hele på få minutter, Wondershare har også et godt program til formålet, men ikke gratis og er ikke bedre/flere funktioner end dem der findes på selve Android - bortset fra at det kan gemme direkte på PC, ellers bliver det bare lagt på eksternt SD kort, hvor man så bare kan slutte et usb kabel til tlf og kopiere over på.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-15 19:15

Mig-selv....Lenovo s6000 er ikke en telefon, men en 10.1 Android Tablet af de gode fra Kinaland.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 05-07-15 10:49

Konens Lenovo2 led af samme problem - løsningen var gendannelse.

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 24-09-15 13:30

Tak for svaret mig-selv.