/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
App til at optage telefonsamtale
Fra : mborre
Vist : 490 gange
50 point
Dato : 01-07-15 00:12

er der nogen der kender en App til at optage en telefonsamtale Jeg bruger iPhone.
Mvh Martin

Kommentar
Fra : grow

Dato : 01-07-15 14:12

Har du søgt efter en App ? Til android-telefoner hedder den boldbeast.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 01-07-15 14:16
Kommentar
Fra : grow

Dato : 01-07-15 14:20

Det er nok mere dette link du vil benytte: https://itunes.apple.com/us/app/italk-recorder/id293673304?mt=8

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 01-07-15 20:24

automatisk call recorder den er rigtig god optager alle samtaler.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-07-15 23:55

Husk at gøre vedkommende opmærksom på at du ´optager´ samtalen - ellers kan du virkelig få STORE problemer senere i livet, især hvis du lægger det på tuben eller deler med ´venner´....
Samtaler går under loven om brevhemmeligheder... streng straf.
Så TÆNK før du???
https://da.wikipedia.org/wiki/Brevhemmelighed