/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Klaudi - sur
Fra : ans
Vist : 584 gange
500 point
Dato : 20-06-15 17:09

Tak for svaret m.h.t. Jørgen Ryg og monologen sur

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-06-15 17:11

Dit link til "smuller" virkede

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 20-06-15 17:18

Jeg er såmænd ik' sur!

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 20-06-15 17:22

Tak for svaret Klaudi, det var lige det jeg søgte

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-06-15 17:28

velbekomme, han var nu go' den gamle ryg

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-06-15 17:32

Citat
Klaudi - sur

Nå, jeg troede dæleme Klaudi var sur. Det kunne jeg heller ikke rigtig forstå.

Hvorfor fan,skal det være så surt altsammen.

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-06-15 17:42

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-06-15 18:01

Jo, Jørgen Ryg var en dygtig og alsidig herre. Også som musiker / trompetist. Der var han nok over Dirch Passer og Preben Kås. Desværre var han nok lidt for god,som de to nævnte, til at "hygge" sig.

Men de står alle tre,med flammeskrift i Dansk underholdnings historie. + Kjeld Pedersen,der (også) var formidabel.

M.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-06-15 18:40

Jørgen Ryg var sjov. På et tidspunkt var min morbror nabo til Otto Brandenburg som ofte havde Jørgen Ryg på besøg, så stod de på altanen. Jørgen Ryg truttede i sin trompet og Otto sang, til stor glæde for alle.

Mosebaek, jeg tror de alle hyggede sig.