/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Google Earth
Fra : jensviggo
Vist : 1290 gange
50 point
Dato : 20-06-15 08:09

Mit google Earth er som forsvundet i jorden, har ledt efter det overalt, når jeg prøver at hente det igen får jeg en fejl 1603

Kommentar
Fra : netop

Dato : 20-06-15 08:33

Er det mon det rette sted du downloader den?

http://www.google.dk/intl/da/earth/download/ge/agree.html

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-06-15 09:33

Har osse prøvet dit link, samme fejl, jeg har totalt ryddet op efter den tidligere Google Earth, jeg har lige installeret den på min stationære og på min iphone uden problemer, så det er meget mystisk.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-06-15 09:50

Har prøvet fra filihippo samme fejl 1603 øv

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-06-15 09:58
Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-06-15 10:01

Har nu gennemgået de muligheder under fejl, og fandt ud af, at de tilgængelige installationer til Google Earth var designet til win 7.1 (vidste ikke at der var noget der hed det) jeg valgte så en win 7 og så gik maskinen i gang og installerede perfekt programmet?????????

Hvorfor mon ingen anelse men det virker, kører jævnligt update.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-06-15 10:04

Citat
var designet til win 7.1 (vidste ikke at der var noget der hed det)

Det er nok en tyrk fejl, tror der skal stå win 8.1, mon ik'

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-15 10:36

Hvis du henter fra styresystemet som skal bruge programmet, så vælger programmet som regel selv den rigtige udgave.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-06-15 10:51

Har du prøvet linket fra netop?

http://www.google.dk/intl/da/earth/download/ge/agree.html

den installerer da fint her...

Annuller spørgsmålet
Fra : jensviggo

Dato : 21-06-15 08:17

Fandt løsningen tak til alle