/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Morgenmad på vandretur
Fra : Rosa12
Vist : 330 gange
100 point
Dato : 11-06-15 16:17

Hej

Jeg skal afsted på vandretur og have min morgenmad med mig.
Jeg gider simpelhen bare ikke f.eks musli med tørmælk - javel det vejer kun 100g for en færdig pakke.

Nogen der har en god idé til noget der smager godt og som ikke vejer ret meget mere end de 100g og ikke koster mere end max 20 pr potion. Må gerne være i storkøb

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 11-06-15 16:48

Du kan købe frysetørret æg (søg op "Powdered eggs"), medbringe noget tørret bacon eller skinke, og bage brød dertil.

Selv ville jeg langt foretrække musli, det koster meget lidt, vejer meget lidt og sikrer at man får en fornuftig mængde lette kalorier om morgenen.

Du kan også overveje pasta, måske med æg, tomat og ost, til morgenmad.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 11-06-15 17:24

Pandekager med diverse fyld kan også være en mulighed.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 12-06-15 06:50
Kommentar
Fra : mig-selv