/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Selvslukkende skærm
Fra : persens
Vist : 328 gange
200 point
Dato : 10-06-15 13:19

Hej

Jeg har forbundet min pc til skærmen med et HDMI kabel. Efter at have gjort det, så slukker skærmen i ca. 1 sekund, hvis jeg eksempelvis slukker/tænder min skrivebordslampe. Det samme sker, når mit køleskab "slukker". Jeg er med på, at problemet sikkert har noget med kablets føl-somhed at gøre. Kan man købe et "støjdæmpende strømkabel?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-06-15 14:43

De skærme jeg har haft, har der altid sat en ´spole´ på, så det kan man godt købe - mener jeg har et par stykker liggende langt nede i gemmeren, som du gerne må få.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-06-15 14:47

Kommer til at rette mig selv, det er ikke mine strømstik, men ´signal´ stikkene der er spole på.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-06-15 15:53
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-06-15 16:49

Hvis problemet først er opstået efter du har sat HDMI kabel på så må det jo være det du skal kigge på!

Køb et kvalitets kabel, ikke et til en tyver hos onkel harald!

Dette kunne være et bud
https://www.av-cables.dk/hdmi-kabler/hq-2-0-high-speed-hdmi-kabel-2-m.html

Kommentar
Fra : Klaudi