/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Gave til pige på 10
Fra : o.v.n.
Vist : 603 gange
100 point
Dato : 30-05-15 19:58

Jeg er fuldstændig blank for ide'er, jeg skal til børnefødselsdag pigen bliver 10 år og hun forventer at jeg har en pakke med men hvad skal der være i pakken? Prisniveau 100-150 kr.

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 30-05-15 21:28

Smykker glæder som regel piger i den alder.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-05-15 23:35
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-05-15 23:53
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-05-15 23:55

Tak for forslagene der må gerne komme flere forslag selv om jeg allerede er blevet inspireret

Accepteret svar
Fra : bodillouise

Modtaget 100 point
Dato : 31-05-15 12:41

Det afhænger selvfølgelig meget af hvem pigen er. Da min datter var i den alder ønskede hun sig :
En god bog ( findes flere bøger til denne aldersgruppe)
Gavekort til Matas eller neglelak, hårpynt.
En bytur med dig, hvor i sammen kan købe gaven. ( er tur i glitter, h&må mm.)
En biografoplevelse med dig, en tur i svømmehallen, er tur til stranden hvor du giver is mm.
En bluse.
En tekst skilt ( det skal være en tekst der giver mening for personen der modtager)
En ting som kan brugs til hendes evt. Fritidsaktiviteter.
Musik
En kurv med feks. ungdomsblad, slik, frugt, kildevand eller sodavand, film.

Håber du har fået nogle ideer .

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-05-15 23:23

Tak for svaret bodillouise. det blev dig som løb med pointene denne gang, tak for inspiration alle