/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Metaldetektor
Fra : alan57
Vist : 333 gange
300 point
Dato : 17-05-15 14:32

Jeg har købt en metaldetektor og vil gerne ud og lære den at kende, men hvor kan jeg gøre det uden at overtræde nogen love osv:
Der skulle vil ikke være nogle herinde der kan hjælpe mig med at finde nogle steder omkring Horsens?
Jeg modtager også gerne gode råd osv:
MVH:
alan57

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-05-15 14:59
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-05-15 15:00

Du kigger blot reglerne igennem, så skal du se de er ikke så kunstige...

Reglerne:

Man må ikke - uden grundejerens tilladelse - benytte metaldetektorer i naturen på fx strandbredder, andre kyststrækninger, klitfredede arealer, i skove, på udyrkede arealer og på veje og stier i det åbne land - se nærmere i

Udgivelser: Naturen må gerne betrædes

http://naturstyrelsen.dk/naturoplevelser/regler-i-naturen/hvad-maa-jeg-samle/brug-af-metaldetektor/