/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
msn
Fra : js2706
Vist : 361 gange
100 point
Dato : 16-05-15 16:19

Ganske kort - hvordan slipper man af med msn? Den er kommet ind i forbindelse med, at jeg har "renoveret" min computer. Den er for mig komplet overflødig og ret irriterende!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-05-15 16:29
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-15 19:00

Artiklen fortæller hvordan Windows Messenger fjernes, skribenten roder rundt i begreberne og nævner Windows Messenger og MSN Messenger i flæng, det var 2 forskellige programmer MSN Messenger kan fjernes i Kontrolpanel>Fjern et program, Windows Messenger fjernes som beskrevet i artiklen, men det var i gamle dage ingen af programmerne kan bruges til noget nu.
Dit spørgsmål kan tolkes få flere måder
Citat
Ganske kort - hvordan slipper man af med msn?
måske er det kun startsiden i Internet Explorer du vil ændre
Spørgsmål kan godt blive så korte at det bliver op til læserne af spørgsmålet at tolke hvad du mener, Ganske kort: Kom med mere info tak

Kommentar
Fra : js2706

Dato : 16-05-15 19:38

Jøps! Min computer gik i "kludder", og jeg så ingen anden udvej end at starte forfra med fabrikstilstand. Fint nok - det lykkedes. Men i forbindelse med genoprettelsen er msn kommet, uden at jeg har bedt om det. Og det irriterer mig, at jeg skal igennem disse ligegyldige nyheder, hver gang jeg starter explorer. Og det er det, jeg gerne vil af med! Man må da kunne afindstallere det på en alle rnåde!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-15 20:16

Det er ikke noget som skal afinstalleres, du sætter Internet Explorer til at starte med en anden side, så er den s*** slået.
Klik på det tandhjuls lignende ikon helt oppe under det røde lukkekryds og gå ned og klik på Internet indstillinger så åbner et nyt lille vindue sandsynligvis i fanen Generelt, der kan du skrive adressen på den side du ønsker som startside, eventuelt en tom side eller du kan før du indstiller, gå til den side du ønsker som startide og så når du er inde i Internet indstillinger klikke på Brug aktuel side
Luk vinduet ved at klikke på Anvend og OK

Kommentar
Fra : js2706

Dato : 16-05-15 22:17

Tak - o.v.n.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 17-05-15 06:23

Jeg har osse Windows Live Messenger, og vil gerne af med det. Har fulgt linket men der sker ikke noget. Hvad gør jeg så forkert, kører google Chrome

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 17-05-15 06:46

Har fjernet det, gik i start kontrolpanel tilføj/fjern et program, valgte windows essential, så fik jeg muligheder, hvilket jeg ville fjerne, valgte messenger og nu er det fjernet.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 17-05-15 06:49

man kan osse fjerne det ved at finde windows live i alle programmer, højreklik og vælg slet