/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
overføre billeder fra mobil til pc
Fra : ilgp
Vist : 493 gange
100 point
Dato : 13-05-15 14:18

Hej. Jeg har en LG G3 smartphone, hvor jeg har nogle billeder på som jeg gerne vil have overført til min pc. Troede jo bare at jeg kunne sætte kablet til og vupti. Men det er åbenbart ikke lige så nemt som jeg regnede med. Er der en som vil skære det lidt ud i pap for mig? Er der noget med indstillinger på pc først?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-05-15 14:53

Hvis du sætter dit usb stik til telefonen og til PC - er tit bare at åbne filhåndtering wintast + e
Og så åbne den hvis den viser sig som et drev.
Nogle mobiler er indrettet til at bede om lov til forbindelse først.
Men jeg ved ikke hvordan LG evt. skal give tilladelse.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 13-05-15 15:01

Ved at gå ind i "computer", -kan du så ikke finde drevet, og højreklikke,- så skulle gerne vise sig muligheder.

Accepteret svar
Fra : Thomas_Mygind

Modtaget 100 point
Dato : 13-05-15 15:21

Installer dropbox på begge enheder - og sig yes til automatisk overførsel af billeder...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-05-15 12:13

Citat
Troede jo bare at jeg kunne sætte kablet til og vupti

Det burde det også være - normalt når du sætter en mobilos til pc, dukker den op på pc SAMT din tlf burde skrive om du vil oplade eller bruge den som ´lager´.

Hvis du vil slippe for manuelt at flytte filer, så brug dette - gratis:
http://www.goodsync.com/da/
På billede 2 skal du fjerne HAK ved udbrede sletninger eller bare bruge envejs:
http://www.goodsync.com/da/screenshots

Citat
Installer dropbox på begge enheder - og sig yes til automatisk overførsel af billeder...

God ide, det kan dog gå hen og blive meget dyrt, hvis man bruger DATA og ikke har styr på det.
Men fint hvis man sidder hjemme med WiFi, dog er det hurtigere at bruge et usb kabel.
WiFi kræver adgangskode på din tlf - som står på din Router = WEP eller WPA XXXXXXXXX

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 27-05-15 20:11

Tak for svaret Thomas_Mygind. Fik det til at fungere da jeg hentede dropbox. Tak for svaret