/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skype vil ikke starte
Fra : Lincoln1242
Vist : 198 gange
25 point
Dato : 13-05-15 00:24

I dag ville min computer pludselig ikke længere åbne hjemmesider, der bruger Flash (facebook, eb, youtube oma.).

Men jeg har også opdaget at Skype heller ikke virker mere! Når jeg trykker på Skype-ikonet, så starter programmet op - men efter 4-5 sekunder, så lukker det ned igen.

Jeg ville så se om man kunne kontakte Skype, og bede om hjælp... men ak, deres hjemmeside har også Flash, så websiden går OMGÅENDE ned.

Er der nogen, der ved hvorfor Skype ikke kan åbnes?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 13-05-15 07:54

Nej, men jeg har klaret meget med systemgendannelse.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-05-15 10:58

Skan din pc.

Kommentar
Fra : Lincoln1242

Dato : 13-05-15 11:04

Jeg fandt selv en løsning - det var skærmdriverne, der skulle opdateres!

Annuller spørgsmålet
Fra : Lincoln1242

Dato : 13-05-15 11:05

Har selv fundet en løsning.