/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
YouTube hakker!
Fra : efaldk
Vist : 299 gange
50 point
Dato : 08-05-15 17:51

Ved ikke, om det er den rigtige kategori, men jeg har et problem med YouTube. Videoerne hakker og kan stort set ikke afspilles, når indstillingen er sat til HD-kvalitet. Er nødt til at se videoerne på 480p, og det er ikke godt nok.
Hvad skal jeg gøre for at få adgang til HD-kvalitet?

Bedste hilsner
efaldk

Kommentar
Fra : barmanden

Dato : 08-05-15 18:41

Få højere hastighed på internettet har du en 10 MB FORBINDELSE så prøv med en 20 MB
Barmanden

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 08-05-15 20:40

Enten er dit internet eller din PC for langsom. Det er svært at for os at vurdere hvor flaskehalsen er. Prøv at holde øje med performance/ydeevne i joblisten/taskmanageren når du afspiller. Hvilken PC har du, hvor hurtig er dit internet, er det kun på youtube, ... ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-05-15 08:30

Youtube er efterhånden blevet så gumpetung at der skal en GAMER pc til, for at kunne se klippene uden 'hak'. Der er længe siden jeg har kunne se youtubeklip uden problemer med min gamle Dell OptiPlex GX260. Til gengæld har jeg en 100/100 Mbit forbindelse. Så jeg gør det; at jeg downloader klippet med YTD og ser det lokalt fra pc'en. Så slipper man også fra forstyrrende pop-up's og introreklamer der skal klippes væk. Disse sorteres automatisk fra af YTD, når du henter klippet. Efterfølgende kan du med YTD konvertere filmklippet til dit foretrukne format. Der er en indbygger 'Converter' i programmet

YouTubeDownloader (YTD) :

http://www.ytddownloader.com

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : efaldk

Dato : 09-05-15 10:39

Faktisk har jeg fået løst problemet på egen hånd. Synderen, viser det sig, er Google Crome - når jeg bruger en anden browse,r kører youtube-klippene uden problemer- også i HD.
Shame on you Google Crome!

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 09-05-15 12:42

Det er næppe Chrome i sig selv der er problemet, det kan sagtens køre i Chrome. Men hvis du er tilfreds med den anden browser, så er det fint.