/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gennemsigtighed, værktøjslinje win 8.1
Fra : Brassovitski
Vist : 486 gange
100 point
Dato : 06-05-15 09:10

Hej
Jeg har sat min væktøjslinje i win 8.1 til at skjule automatisk, når den så kommer frem, er den så gennemsigtig at jeg næsten ikke kan se de genveje der er på den.
Hvordan ændrer man farven så den ikke er gennemsigtig?
Jeg synes ikke jeg kan finde nogen indstillinger nogen steder.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-05-15 09:47

Højreklik på skrivebordet og gå ind under personlige indstillinger og så Farve.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 06-05-15 13:27

Hej tedd!
Selv om jeg sætter en meget mørk farve, er den stadig gennemsigtig.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-05-15 22:49

Ja det kan jeg godt se ikke kan lade sig gøre men i det mindste må du kunne se genvejene?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-15 08:19

Er det værktøjslinjen i IE eller er det proceslinjen i Win 8.1 du taler om?

Her kan du læse om indstillingerne for proceslinjen:

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/use-the-taskbar

..og i IE:

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/customize-internet-explorer-toolbars#1TC=windows-7

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-05-15 15:04

Kan det have noget med Ikoner at gøre? mener man kunne skifte ´siktbarhed´ i gamle dage /XP, det kunne jo være at det var det samme nu.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-05-15 00:55

Det er selve proceslinjen det handler om.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-05-15 07:35

Der er jo altid muligheden for at 'vende tilbage' til det klassiske Windows look:

</MOLOKYLE>