/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Kage/slik æske med timer
Fra : peggy1
Vist : 577 gange
35 point
Dato : 05-05-15 20:50

Så lige hammerslag hvor gevinsten var en æske med timer så man ikke hele tiden skulle kunne åbne den, er der nogen der ved hvad sådan en æske hedder og hvor den kan købes?
Hilsen

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 45 point
Dato : 05-05-15 21:00

Jeg har ikke set udsendelsen, men det kunne jo være denne

http://www.groowers.dk/shop/kitchen-safe-7c1.html

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 05-05-15 21:40

jeg så udsendelsen og det er denne http://www.groowers.dk/shop/kitchen-safe-222p.html
MV2

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-05-15 22:11

Min kone har lige bestilt 3 stk til kager, slik og computermusen.
.................Jeg troede ellers ikke hun kunne finde ud af internettet................

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 05-05-15 23:50

Til Eyvind
Så kan du lære det

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 06-05-15 07:36

Citat
Min kone har lige bestilt 3 stk til kager, slik og computermusen. [Cry Baby]
.................Jeg troede ellers ikke hun kunne finde ud af internettet................

Jamen, så køber du vel bare dit eget kage, slik og computermus.

Det skal vel ikke gå ud over dig, at din kone ikke kan styre sit forbrug.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 06-05-15 09:49

Citat
Min kone har lige bestilt 3 stk til kager, slik og computermusen. [Cry Baby]
.................Jeg troede ellers ikke hun kunne finde ud af internettet................

til 349,00 DKK stykket så har hun brugt sit slik & kage budget, så det er nok bedst hun ligger sit dankortet i med 10 dags timer.
PS. der er jo ikke flere penge til indkøb af slik og kage til at putte i.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-05-15 10:12

Citat
Min kone har lige bestilt 3 stk til kager, slik og computermusen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-05-15 10:30

Jeg har svært ved at se, hvad sådan en "kitchen-safe" skal gøre godt for.

Citat
Sæt timeren ved at dreje på hjulet på låget - Kan stilles fra 1 minut til 10 dage

Fra 1 minut til 10 dage !!!!!!

Hvis man ikke er standhaftig nok til at vente 1 minut, så er det spild af kr. 349,- for sådan en boks.

Det er kun forhandleren, der kan grine og tjene penge på den boks.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-15 10:34

Det er fordi jeg er en slikmund, hun vil købe disse uhyggelige kasser.
Nå - men så lover hun, at jeg ikke behøver den store trøje med så lange ærmer, at de må bindes på ryggen.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 06-05-15 13:06

Citat
Nå - men så lover hun, at jeg ikke behøver den store trøje med så lange ærmer, at de må bindes på ryggen.

Åååh, du mener "kram-mig-selv-trøjen".

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-05-15 13:49

Citat
hun vil købe disse uhyggelige kasser

Læg denne ned mellem kagerne:
http://skadedyrshop.dk/product-images/32/29/supercat%20rotter.png
Eller sæt strøm dåsen:
https://www.colourbox.dk/preview/6978543-electric-shock.jpg

Godkendelse af svar
Fra : peggy1

Dato : 06-05-15 14:25

Tak for svaret ans.
Det var lige præcis den,