/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
tdc
Fra : kivi
Vist : 409 gange
50 point
Dato : 03-05-15 08:50

er det kun mig der har problemer med tdc play eller er der andre som heller ikke kan hente musik

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 03-05-15 09:20

Mit tdcplay virker udmærket
MV2

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-05-15 09:27

Det er ikke kun dig, kan sagtens høre det på TDC Play og kan os hente det til PC,
men man kan ikke afspille det på PC, da licencs ikke kan opdateres!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 03-05-15 09:32

det er jo ikke så længe siden at det samme problem var der så nu må tdc tage sig sammen men de har vel mere travlt med at kapre folk nu da folk opsiger deres faste abonnement

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-05-15 09:41

Lidt læsestof!

TDC Play licens problemer - igen?
http://forum.tdc.dk/t5/TDC-Play/TDC-Play-licens-problemer-igen/td-p/154212

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-05-15 21:56

Afspilning af tidligere hentet musik på en memorystick.
Højreklik på musiknummeret og vælg windows mediaplayer
Du bliver bedt om bruger og kode
Så kan jeg spille i 14 dage på den midlertidige licens som fornyes når jeg igen logger ind
Licensen gælder kun på den computer som har været lokket på.

Afprøvet på win 10. med en gammel computer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-05-15 17:03

Og du bliver ved med din stick!

Det hjælper jo ikke en hujende fis når man nu ikke kan hente licensen!!!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-05-15 17:11

Det skulle virke igen efter dette
http://forum.tdc.dk/t5/TDC-Play/TDC-Play-licens-problemer-igen/m-p/154266#M8738

Den er go nok, det funker!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-05-15 19:20
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-05-15 20:12

Citat
http://mp3.about.com/od/essentialsoftware/tp/best_drm_removal_software.htm

Play forever!

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 04-05-15 21:50

Citat
Play forever!

Nemlig - kan også bruges på:
http://www.bibzoom.dk/
Og mange andre sider, bare Windows Player kan ´snakke´ med serveren/ nettet.

Lovligheden afgør brugerne selv, men helt ulovligt er det ikke at lave en kopi til ´´eget´´ brug af købte numre.
Men så er der for pokker da heller ikke LICENS på dem, kun kodning.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-05-15 10:10

Citat
Det hjælper jo ikke en hujende fis når man nu ikke kan hente licensen

Jammen jeg henter da licensen...............ellers kan jeg da ikke spille.

Nu går jeg hen et sted hvor i ikke kan høre det, og spiller min musik.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 05-05-15 10:54

Tak for svaret mig-selv.