/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
musik
Fra : omahexen
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 30-04-15 16:32

Har købt en Nokia Lumia 535.Jeg synes,at den er meget svær at omgås.Har logget ind på forskellige sendere for at høre musik"tunein"kunne høre musik i flere minutter,hvorefter musikken forsvandt,og nu kommer jeg overhovedet ikke ind.Er det "betalingsmusik"eller hvad er grunden ?Har også forsøgt,at logge ind på You Tube,der sker ingenting ! Har jeg købt for billig en tlf.? Ca.850.00 kr.? Kan nogen anbefale noget andet i ca.den samme prisklasse (max 1400 kr.)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-04-15 17:06

Har du slået DATA til (nødvendigt for at komme på nettet), har du prøvet via WiFI (på nettet over din pc/router = kræver sikkert kode, som står på router/modem) - det er som regel ikke telefonerne der er noget galt med, men brugen af dem der volder problemer

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-04-15 17:08

Citat
Har du slået DATA til (nødvendigt for at komme på nettet),

Hvis ikke du bruger din pc/router/modem - og det kan være rimeligt dyrt, afhængig af din din udbyder

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 01-05-15 00:41

Din telefon kan afspille Youtube videoer både i Internet Explorer og i Youtube app
den har også en fm radio indbygget som burde afspille de radiostationer der er i dit område,
den kan også afspille musik som du har overført til telefonen måske på et hukommelseskort hvis du har meget musik, den kan også afspille musik som du har liggende i "skyen" på OneDrive eller Dropbox, understøttede musik og video formater for de numre som afspilles fra skyen eller som ligger på telefonen er
Citat
MP3/WAV/eAAC+/WMA/MP4/H.264

Hvis den ikke kan afspille de nævnte formater så brug reklamationsretten og få den repareret eller byttet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-05-15 00:58

Min Nokia Lumia 630 som kostede 499kr. købt på tilbud i februar kan sagtens afspille Youtube videoer og radioen fungerer udmærket med ledningen til headset som antenne, den afspiller internet radioer i timevis uden problemer, hvilke andre musiktjenester forsøger du?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-05-15 12:14

Citat
tunein

På min telefon skal jeg have en antenne? ´hørebøffer´ sat til før jeg kan lytte på radio, måske det er dit problem

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-05-15 12:16

Citat
fungerer udmærket med ledningen til headset som antenne

Den så jeg så ikke lige i farten, men gentagelser fremmer forståelsen

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 01-05-15 22:02

Tak for svaret o.v.n.. Har fulgt dit råd,og har byttet den til en Samsung.