/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Publisher
Fra : thewizards
Vist : 164 gange
100 point
Dato : 28-04-15 21:18

Hej derude.

Jeg har forsøgt at finde en gratis version af Publisher til windows 8 som virker, men intet er lykkedes mig endnu. Er der er venlig person derude, som kan bidrage med et link til en version, som virker

Bjarne

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-04-15 21:53

Du er da vist ualmindelige enfoldig, tror du Microsoft er begyndt at forære tingene væk?

Skynd du dig hellere at annullere dette spørgsmål også

Spørgsmål
- Ubesvarede   3
- Besvarede   8
- Annullerede   53
- Slettede    0
Ialt   64

Annuller spørgsmålet
Fra : thewizards

Dato : 28-04-15 22:17

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål