/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Mus
Fra : Toms_taxa
Vist : 288 gange
50 point
Dato : 15-04-15 21:16

Hej jeg har en Acer aspire VS 531 og er åbenbart kommet til at slå min eksterne mus fra

Jeg har trykket FN + F7 100 gange men der sker intet.

Nogen med et godt tip?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-04-15 21:19

Prøv Kontrolpanelet, Mus og se, om du ikke kan få gang i den der.

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 15-04-15 21:20

Den model er afprøvet

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-04-15 21:29

Hvorfor så Fn + F7?

Har du checket batterierne i den trådløse mus?

Hvad med den lille "dims", som skal sidde i USB porten, er den der?

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 15-04-15 21:34

Yes og når jeg sætter musen i min stationære så kører den der

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-04-15 21:43

Hvorfor Fn + F7? - igen!

Sluk den bærbare og monter den trådløse mus i den og genstart den bærbare.

Hvis ikke, det får den til at virke, så gå i Enhedshåndtering, og se om der er nogle gule advarselstrekanter.

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 15-04-15 21:49

Prøvet - der sker ikke en meter desværre

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-04-15 23:02

Gendan bærbar til et punkt, hvor det virkede.

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 16-04-15 02:54

Tak, prøvet men stadig ingen mus.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-15 06:29

Prøv dette program, det kan til tider finde nyt/gammelt hardware:
http://mt-naka.com/hotswap/index_enu.htm
Har du kun den ene usb indgang? prøv at sæt en anden genstand i porten, det kan være den er stået af = som skrevet prøv enheds håndtering er der bemærkninger?
Har du prøvet at slukke pc helt = ingen strøm overhovedet ud med batteri, IKKE logge af eller hvad sådan en bærbar kan.