/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
køkkenskabslås
Fra : lham
Vist : 710 gange
100 point
Dato : 23-03-15 17:18

Børnebørn i fritidshus
alm køkkenskabslåge i træ ind til alle de farlige rengøringsmidler ved siden af opvaskemaskinen i deres højde.
Forslag til et børnesikkert lukkesystem på lågen-altså en smart dims uden nøgle ,men ok med kodelås og så må den ikke være i cykkellåsstørrelse-den skal være "lille og smart"
At flytte kemikalier et andet sted hen er ikke en mulighed.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-03-15 19:44
Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 23-03-15 21:20

Da mine børn var små havde jeg sat børnesikring på nogle af lågerne, de lignede dem her fra ans' link: http://www.nettomedical.dk/product/extra-lock-boernesikring-786/

Det hændte af og til, at min mor var barnepige, og hun kunne ikke finde ud af, at åbne de låger med børnesikring, men så fik hun da bare min datter (4-5 år) til, at gøre det.

Så den model vil jeg ikke anbefale.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 25-03-15 20:14

gi, den et par store stjerneskruer.eller opdrag ungerne til at lade være med at rode i skabene.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 26-03-15 22:27

En smart dims er den usynlige magnetlås
http://www.babydan.dk/page986.aspx?recordid986=8

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 01-04-15 07:27

Tak for svaret katekismus.
har bestilt en sådan magnetlås-lyder smart