/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Tastatur Iphone 5
Fra : laikatøs
Vist : 391 gange
100 point
Dato : 22-03-15 17:05

Hej

Kan nogen fortælle mig om tastaturet på Iphone 5 kan gøres større ?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 22-03-15 17:09

Ved at lægge telefonen ned

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-03-15 19:39

Ja, du skal have så'n en her http://goo.gl/tER0Mp

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 22-03-15 21:04

Til Klaudi

Jeg troede dette var et lidt mere seriøst Forum

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-03-15 21:22

Citat
Jeg troede dette var et lidt mere seriøst Forum

Og det kommer fra en der ikke selv ta'r kandu særligt seriøst!

Beklager, men jeg kunne ik' la' vær'
http://goo.gl/tER0Mp

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 23-03-15 08:04

til Klaudi

Hvad er det lige der ikke er seriøst i det spørgsmål jeg stiller ?

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 23-03-15 09:20

Til Klaudi
Den var rigtig god, godt gået

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-03-15 10:07

Spørgsmål er så'n set seriøse nok, det er mer' måden de afsluttes på, eller mangel på samme!

Og endnu engang, beklager, men jeg kunne ik' la' vær'
http://goo.gl/tER0Mp

Det var bare et forsøg på at være morsom, men den faldt ik' i go' jord!

Og nu til ?, prøv som stilken si'r, drej tlf så den "ligger" på langs, så bliver taster som regel større,
og hjælper det ik' så skal du ha' så' en her http://goo.gl/tER0Mp
Undskyld, der var den squ igen

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 23-03-15 10:58

til Klaudi

Når nu du skal gøre dig morsom på en ældre pensionist bekostning,somr prøver at følge med i alt det nye, så syntes jeg lige du skal formulere spørgsmålet, som du mener det skulle havde været afsluttet. Én der normalt ikke mangler humor

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-03-15 12:18
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-15 09:48

How to Make the Keyboard Buttons Bigger on an iPhone

The iPhone has smaller keys than Apple's larger iPad.

You need good eyes and quick fingers to type on an iPhone as fast as you could on a computer.
Though iPhones have been steadily increasing in size, they're still far smaller than full computer keyboards or even tablet PCs.

If you find your iPhone's buttons too small, you can enlarge them by using the phone's Zoom feature.

Zooming magnifies everything that the iPhone displays, including the keyboard and the rest of the screen's text or images.

STEP 1
Tap the "Settings" icon on your iPhone's home screen.

STEP 2
Tap "General" in the Settings list.

STEP 3
Tap "Accessibility" to open your accessibility screen.

STEP 4
Tap the slider labeled "Zoom" and slide it from "Off" to "On."

STEP 5
When using the keyboard (or any other feature), zoom in by double-tapping the screen with three fingers.

Zoom back out by double-tapping again with three fingers.

http://science.opposingviews.com/make-keyboard-buttons-bigger-iphone-1266.html

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-15 09:53

Her på DK's

Hvis du syntes din iPhone's knapper er for små, så kan du forstørre dem ved at bruge telefonens zoomfunktion.

Zoom forstørrer alt på iPhone-skærmen, herunder tastaturet og resten af skærmens tekst eller billeder.

TRIN 1
Tryk på "Indstillinger" ikon på din iPhone startskærm.

TRIN 2
Tryk på "Generelt" i listen Indstillinger.

TRIN 3
Tryk på "Tilgængelighed" for at åbne din tilgængeligheds skærm.

TRIN 4
Tryk på skyderen mærket "Zoom" og skub det fra "Fra" til "Til".

TRIN 5
Når du bruger tastaturet (eller en anden funktion), zoomer du ind ved at dobbelt-tappe på skærmen med tre fingre.

Zomm ind igen ved at tappe to gange igen med tre fingre.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-04-15 11:20

hvor er lige det seriøse henne?!

Nu kommer man med et seriøst svar og hva' gør du, lader som ingenting?

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 01-04-15 11:58

Har accepteret andet svar

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-04-15 12:44

Du har jo ikke accepteret en skid!

Jeg tror mere på at det er denne du skal bruge http://goo.gl/tER0Mp

Men det havner vel bare i annullerede så din statistik bare bliver dårligere end den er!?

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   24
- Annullerede   22
- Slettede   0
Ialt   47