/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
webbyen.dk
Fra : simonghgh
Vist : 304 gange
100 point
Dato : 18-06-03 22:08

Hej !

Jeg kan ikke komme ind på deres hjemmeside lidt af et problem.. jeg kan godt komme ind på de første side men når jeg logge ind på min hjemmeside så kan jeg VIS JEG ER HELDIG kun komme 2 sider længere frem så er siden bare blank / hvid og der sker ikke mere og sådan kan man jo ikke lave en hjemmeside der helst skulle være bedre end alt det skod der er derinde

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 18-06-03 22:14

Har selv HP hos Webbyen...

Det kan forekomme med hvide sider, hvis jeg fx. har været forlænge på én side og ikke har foretaget mig noget i systemet, så tror den at jeg har forladt pcén, og for at den så ikke bliver misbrugt, logger den ned...

Ved ikke om det var svar nok?!!

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 19-06-03 00:09

Desværre tror jeg ikke der er så meget at gøre ved det.

Det er min erfaring med de gratis webhoteller, at de virker mere eller mindre ustabilt.
Jeg har adskillige gange fremstillet et eller andet til en hjemmeside, specielt subnet, for så at opdage at skidtet ikke ville makke ret. Der findes ikke noget mere irriterende end spildt arbejde.

Jeg er kommet til den konklusion, at vil man have en stabil hjemmeside der kan bruges til noget, er man nødt til at ofre 10-20 kr. om måneden på et ordentligt webhotel.

Det var sikkert ikke det svar du havde håbet på, men det var min ærlige mening om den sag.

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 19-06-03 01:35

gå ind på http://www.1go.dk/index2.php?content=main.htm også kendt som www.csclan.dk det kan du få en gratis hjemmeside... meget bedre end webbyen "Webbyen stinker..."

Med Venlig Hilsen

Noxi...

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-06-03 08:29

Øhhh, Webbyen er faktisk ikke gratis længere...

Man kan dog stadig få en gratis-side, men det er kun op til 5 sider...
Ellers koster det fra 10,- til 30,- pr. mdr.!
Så den kan ikke være derfor...!!

Kan godt være at der er nogle der har dårlig erfaring med webbyen, men efter de har lavet det om til betaling, er der jo også kommet større server og mange forbedringer, så det er jo nok ikke så dårligt som det har været..!

Kommentar
Fra : enus

Dato : 22-06-03 20:53

HEJ... har haft samme problemer som "nicolehh"!!
Hvis du vil lave seriøst webdesign, med gratis webhoteller, så gå ind på Geocities.com (som hører under Yahoo) - de er GODE, gratis - og det er nemt at gå til. gå derefter ind på www.2ya.com og få dig en gratis, kort URL (webadresse).

Held & Lykke!!

Sune

www.enus.2ya.com

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 26-10-03 12:59

De kender til problemet og det skulle nu være løst...

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 26-10-03 13:24

Nå ja. Det er jo endnu et af disse ikke lukkede spørgsmål.
Simonghgh. Kan du ikke lige acceptere et af svarene så spørgsmålet bliver lukket,
eller også sige til hvis du vil fortsætte tråden med flere spørgsmål/svar.

M.v.h. Kim