/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Rensning af Partikkel filter
Fra : futze
Vist : 240 gange
100 point
Dato : 15-03-15 17:21

Er der i de forskellige bilmærker en fremgangsmåde til at rense partikel filteret under kørslen.
Eller udføre de opgaven forskelligt under drift forholdene.
Hvornår ved man at filteret bliver renset.
Futze

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 15-03-15 23:51

På Hyundaièn vi tidligere havde opdagede vi det aldrig, men i dag, vi kører i Suzuki, har den nogle gange, når den skulle gå i tomgang, kørt med forhøjede omdrejninger, -og trøster mig med at det er sikkert den måde den gør det på. (det er begge dieselbiler)
Men der står da sikkert et eller andet i instruktionsbogen, til din bil.