/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Tdc digitalmodtager
Fra : johnsvensson51
Vist : 305 gange
300 point
Dato : 15-03-15 13:30

Jeg har lige anskaffet et Philips Smart TV. Har abonnement hos tdc.
Når jeg sætter digitalmodtageren til en HDMI indgang på fjernsynet, tænder jeg først fjernsynet, derefter digitalmodtageren, når så opstartproceduren har kørt på fjernsynet, så slukker digitalmodtageren.
Når jeg sætter den til det gamle fjernsyn som ikke er et Smart TV, kører det perfekt efter ny opstart.
Nogen der har et bud på problemet?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-03-15 17:11

De kan "snakke sammen" via HDMI forbindelsen, afhængig af hvordan du har lavet setup på fjersyn og på digitalboksen .
dit fjersyn er vel ikke så smart endda, hvis en digitalbox er nødvendig. Sei fjersynsmanualen om det ikke kan kobles direkte til dit kabel.

Elles skal du prøve at tænde digitalmodtageren, og se om den så ikke tænder fjernsynet automatisk.