/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
permanent hårfjerning med philips IPL
Fra : mabou
Vist : 419 gange
50 point
Dato : 15-03-15 12:28

hej.

er der nogen der har erfaring med permanent hår fjerning derhjemme?

har selv kikket på 2 maskiner, men har svært ved at gennemskue om der er forskel på disse to maskiner, og hvad forskellen i så fald er.

http://www.elgiganten.dk/product/personlig-pleje/harfjerning-for-kvinder/SC1991/philips-lumea-ipl-harfjerningssystem-sc1991-00?scid=EXT_SEM_GPLA&scid=EXT_SEM_SHOPPING_IP&gclid=CIbn0_6eqsQCFSLjcgod5U8A_A

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?slg=en&scy=ar&ctn=SC1992/00

det tredje link er bare lidt infor
http://www.amazon.de/Philips-Lumea-Essential-Plus-SC1992/dp/B00ECBUK80

betyder tallene 91 og 92 noget??

på forhånd tak

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-03-15 09:08

Inden du går hen og bruger et par tusinde kr. på en maskine du måske ikke kan bruge, så læs først om disse maskiner om, hvordan - og på hvem det IKKE fungerer!

Der er bl.a. huden der er afgørende for, om de virker. Er du brun/solbrun, så glem maskinen osv. så det er din hud der er afgørende, så LÆS INDEN DU KØBER!

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 16-03-15 10:17

har læst det omkring hudfarven. og læst at det ikke virker på lyse hår

men er heldigvis lys i huden og har mørke hår

Annuller spørgsmålet
Fra : mabou

Dato : 17-03-15 07:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål