/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Kopieret tekts indsættes i "kasse"
Fra : werter
Vist : 263 gange
100 point
Dato : 04-03-15 23:01

Når jeg har kopieret en stump tekst og prøver at indsætte det i en mail, fremkommer det ikke som den omkringliggende tekst men i en lille ramme. Hvordan får jeg den indsatte tekst til at stå "normalt"?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-03-15 20:01

Ved ikke hvordan det foregår på Mac, men kunne det tænkes at du har kopieret en tekst-boks med tekst og ikke selve teksten, prøv at kopiere lidt af teksten = det i midten og se hvad der sker

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-03-15 20:04

Eller prøv at smid teksten ind i et tekst program og se hvad der sker.

Har været ude for det med Words og andet, som så mærkeligt ud - det smed jeg så i Notesblok og kopierede teksten igen derfra og alt var normalt

Annuller spørgsmålet
Fra : werter

Dato : 31-03-15 22:31

Tak, mig-selv for dine bud. Har lige siden jeg stillede spørgsmålet ikke på nogen måde kunnet fremprovokere nogensomhelst ramme, så jeg bliver nødt til at lade spørgsmålet annullere.