/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Hvad er det nu for noget
Fra : Sandvad261
Vist : 433 gange
200 point
Dato : 04-03-15 17:31

Jeg bruger efterhånden temmelig meget " Firefox " jeg er så her det sidste stykke tid begyndt at få denne side frem, den lægger sig foran den side som jeg rent faktisk ville se, så kan jeg klikke på tilbage og så se på min side, men måske 5 - 10 sec. senere lægger denne her side sig igen i front.
https://search.yahoo.com/yhs/errorhandler?hspart=gt&hsimp=yhse-gt&q=http%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fuds%2F%3Ffile%3Dads&type=453483

Er der nogen her der ved hvad der er gang i her på min MAC.

Hej

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 04-03-15 18:22

Sandvad261 -
Sorry, men det link tør jeg ikke klikke på - tænk om jeg fik samme bøvl med det!
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-03-15 18:47

Du har fået en SEARCH maskine ind, skan for for mallware

Citat
Sorry, men det link tør jeg ikke klikke på - tænk om jeg fik samme bøvl med det!

Mallware og andet ondt, plejer at være ´indbagt´ i programmer.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 04-03-15 19:45
Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 06-03-15 14:25

Tak for svaret mig-selv.
Om du nu skal have hele æren det vides nu ikke med sikkerhed,eller om TDC kom først, men jeg prøvede dit link og faldt over en " Mac mailware Remover " så nu er der fred og ro i min MAC igen.

Hej