/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
forkert lokalitet på iphone 4
Fra : tykkemand
Vist : 453 gange
300 point
Dato : 20-02-15 08:51

min iphone har forkert lokaladresse på kortet og vejrkort kan man slette dette det er en brugt iphone jeg har købt er fabriks nulstillet men bliver ved med at have lokal adresse 70 km fra min adresse ????

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 310 point
Dato : 20-02-15 09:24

Det er fordi du har blokkeret adgang til visse tjenester, det kan være Roaming eller internet og kan rettes i indstillinger.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-02-15 09:28

Tror ikke det er Roaming, men ´mobildata´ der skal aktiveres i indstillinger/mobilnetværk, har du prøvet om det virker på trådløst net

Godkendelse af svar
Fra : tykkemand

Dato : 20-02-15 10:41

Tak for svaret mig-selv.

det var roamiming der ikke var slået til

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-02-15 12:17

Husk at det koster penge hvis du bruger taletidskort og det er ikke billigt.