/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
iPad air slette mails
Fra : ingelein
Vist : 314 gange
30 point
Dato : 17-02-15 16:52

Hej
hvem ved, hvordan man sletter mails permanent? jeg har hidtil valgt indbakke markere alle som læst ,derefter valgt rediger og slet. det samme med papirkurven, for det er åbenbart der de havner. Findes der ikke en funktion, som sletter alt fra papirkurven, når man logger af eller ud?
ingelein

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-02-15 21:07

Den funktion er i Microsoft Outlook - men det er jo ikke nemt at svare, når man ikke ved hvilket program du har...

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 18-02-15 23:17

Hej marken84
det var iPad air jeg spurgte om
ingelein

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-02-15 00:39

Det blev jeg klar over... Pardon

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 20-02-15 11:59

Hej
Kan Apple virkelig være det bekendt?
http://www.phonetransfer.org/delete-emails-on-ipad-permanently.html?lang=da
For det første er det for dårligt oversat - men det kender vi jo. For det andet er den omtalte "move" knap = flyt knappen ikke highlighted hos mig og kan ikke vælges.
Jeg har ledt i brugsanvisningen - online - og indbygget i ipad - men kan stadigvæk ikke finde ud af det. Som Klaudi tidligere har skrevet, kan man skubbe hver eneste mail ud til venstre og så kommer der en slette knap. Men mails bliver bare flyttet til papirkurv. Her kan jeg så een gang til slette. Det kan simpelthen ikke være meningen.
I f. eks. Outlook bliver man spurgt om man vil slette mails i papirkurven (Det kan man indstille Outlook til). Det kan man åbenbart ikke her på IPad. Måske fordi mange slet ikke slukker den?
Forvirret? - Osse mig
Ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 20-02-15 18:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål