/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
error 404
Fra : Sandvad261
Vist : 525 gange
100 point
Dato : 17-02-15 16:04

Error 404 den er jeg begyndt at se temmelig meget her på det sidste, jeg får denne besked når jeg er inde på en side, og så vil videre derfra, på den side hvor der står " error 404 " der er der et sted lidt nede i teksten hvor der står " back " og når jeg så trykker der, så kommer den side frem som jeg ville frem til, så hvorfor lige denne der " error 404 "
Mit styresystem på min Mac er den sidste nye og opdaterede Yosemite.

Hej

Accepteret svar
Fra : myg

Modtaget 60 point
Dato : 17-02-15 16:23
Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 23-02-15 17:12

Jeg har prøvet lidt af hvert og lige lidt har det hjulpet.

Hej

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 21-03-15 13:50

Tak for svaret myg.
efter som at du jo var den eneste der svarerde på mit spørgsmål og at pigen skal jo på et tidspunkt have et navn, men men men løsningen var den hårde måde, og den fik jeg fra TDC at man lide så godt kunne tage tyren ved hornene og så få gjort helt rent, og det vil sige at formatere HDen og det måtte jeg jo så igang med.
Hej

Kommentar
Fra : myg

Dato : 21-03-15 16:17

Jamen jeg kender situationen - men takker