/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Software - driver til USB stik søges
Fra : ingelein
Vist : 385 gange
50 point
Dato : 12-02-15 20:39

Hej
Før skift fra Win XP til Win 7 lagde jeg mange filer over på et USB stik - Medion 8 Gb. Nu kan jeg ikke åbne stikket, fordi jeg ikke har nogen driver - og kan heller ikke finde nogen driver. MSN nummeret er 50039698. Medion har i hvert tilfælde ingen. Mit 32 GB stik fra Medion fandt straks sin driver.
Hvem kan hjælpe?
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-15 20:41

Hvis du kan åbne det på 32GB så burde det på 8GB os kunne åbnes,
så det er vel ikke fordi at der er sket noget med det at det ikke kan åbnes?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 12-02-15 20:42

Windows finder selv en driver, det behøver du ikke bekymre dig om, hvis du ikke kan komme i forbindelse med din usb memory stik så er der noget andet end manglende driver galt

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-02-15 22:15

Der findes USB 2 og 3, og så glemmer du sikkert at fortælle at du kører MAC med win7 på, og bruger deu til mac, skal du helt sikkert give tilladelser et andet sted, før du kan bruge sticket

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-02-15 22:21

Og du har vel ikke bare GLEMT at der kan sidder en sikkerheds-anordning på siden? som gør den uskrivelig = sikkerheds beskyttet

Kommentar
Fra : poten

Dato : 12-02-15 22:48

Du kunne jo også prøve at installere http://www.iobit.com/driver-booster.php den er knaldhamrende god og til alle muligt andre drivere...

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-02-15 00:02

@mig-selv
når man kører Windows på en Mac er der vandtætte skodder imellem de to systemer. . så glem alle spekulationer i den retning
ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 14-02-15 10:45

Tak for svaret o.v.n.. Ja, der var noget andet galt. Ved at afprøve stikkene i min bærbare med Win XP, viste det sig at stikkene ikke var formaterede. Det fortalte Win 7 ikke noget om. Så der var noget andet end driverne det var galt med
Ingelein