/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Hurtig hjælp
Fra : isabellSøs
Vist : 277 gange
35 point
Dato : 09-02-15 07:11

Har virkelig brug for hurtig hjælp her.
Jeg har været så dum at hjælpe et familie-medlem ren økonomisk (mit eget barn)
brugte hele min opsparing (ca 16.000) på denne hjælp og nu har kæresten forlad mit barn og efterlod intet andet end mega gæld og mit barn kan ikke betale mig tilbage.
Jeg selv er røget i RKI og har kun en eller to dage til at få betalt min husleje ellers bliver jeg sat på gaden. Jeg har talt med både banken, familie og venner men ingen hjælp. Jeg har også forsøgt på nettet (sms-lån, kviklån osv) uden held.
Hjælp mig, hvad gør jeg ?????????

Kommentar
Fra : poten

Dato : 09-02-15 07:19
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-02-15 07:54

Som svaret kommunen

Kommentar
Fra : isabellSøs

Dato : 09-02-15 09:04

Har også forsøgt kommunen men de kunne jo se jeg havde brugt min opsparing og da jeg godt vidst at huslejen skulle betales så havde jeg jo endtlig pengene selv, hvilken de jo kan have ret i men jeg hjalp bare de unge med en masse regninger så deres barn kunne få både varme og mad og ved kommunen er det ik en undskyldning

Kommentar
Fra : netop

Dato : 09-02-15 12:09

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-02-15 16:10

Og i den forbindelse, hvad mon det koster Staten Danmark at smide en familie på gaden = på grund af 16000 som måske er brugt forkert, men i god mening.
Men at bank og familie ikke kan eller vil hjælpe, forstår jeg ikke, du har vel ikke andre ting og sager kørende som vi ikke hører om?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-02-15 16:12

Ved ikke hvordan dette virker, samt jeg syntes at have hørt meget dårligt om dem.
http://www.curodan.dk/?adtracking_source=www.euroads.dk

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-02-15 16:32

Der er jo også en mere officiel side Gældsrådgivningen http://gaeld.taenk.dk/

Men lad os nu lige se hvor seriøst spørgsmålet er når det kommer dertil.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-02-15 00:51
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 11-02-15 15:14

Hvor er dit barn og barnebarn nu, Isabell?
Bor de hos dig, eller har de også en husleje, der ikke er blevet betalt?

Du siger at det er en opsparing, du har brugt...... Men det er da ikke en opsparing, når der er tale om penge, der skulle bruges til husleje og til at leve for.

Opsparing er da noget, man har stående på kontoen, som ikke skal bruges til de daglige/månedlige udgifter.

Hvor meget skylder du i RKI?

---Og dit barn, -er det den søn, du så desperat forsøgte at skaffe penge til her på Kandu, da han skulle konfirmeres i 2010?
Hvad endte du med at gøre dengang? Kan du ikke gentage det?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 11-02-15 16:55

Man kan vel blot gentage en bemærkning fra 2010

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 29-04-10 16:56
Skøre tøs. der er da ingen der er så dumme her på kandu, at de vil hjælpe dig med penge, når din egen familie ikke engang gider hjælpe dig.

vic200

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-02-15 22:26

Så er spørgsmålet klar til at annullere