/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
forbind panasonic sb-wa870 til min reciv
Fra : frederikshavn
Vist : 315 gange
200 point
Dato : 05-02-15 14:08

hey har et kæmpe problem,har købt en brugt panasonic sb-wa870 woffer,hvordan forbinder jeg den til min maranz sr7400 surround reciver

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-02-15 18:12

Det gør du umiddelbart ikke. Subben er en del af et komplet Panasonic sæt, og har indbygget forstærkere til center, bag og front. Den er ikke specielt effektstærk. Den forbindes via et multistik (hvorom man ikke kan se forbindelserne). Alt kan fikses, men det er ikke umagen værd. Det er en regulær boom-boks, med ekstremt dårlige data. Køb hellere end rigtig sub (aktiv vel at mærke) og tilkobl denne korrekt til Marantz'ens SW udgang.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-02-15 18:26

Hav altid dyb mistro til produkter der kan trylle et forbrug på max 390W om til en ydelse på 5000W PMPO (ren svindel) og i særdeleshed når man oplyser ydelser ved 10% forvrængning og frekvensgang med -16dB tolerance. Håber du har fået den særdeles billigt.

Praktisk sidder der med nogen sikkerhed et startsignal i multistikket, og et godt gæt vil hedde at dekodningen sidder i headunit'en til sættet. Så kan man læse elektronik, kan man nok gennemskue hvad der kan gøres ved at adskille enheden. Men jeg gad ikke spilde tid på den, hvis det var mig.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-02-15 18:50

Fik du det løst eller hvad?