/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
ssd harddisk
Fra : Eyvind
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 04-02-15 11:26

Er der et godt bud på en SSD harddisk på 3-500 GB
Jeg tænker på mærke erfaring, så jeg ikke køber noget bras.

Min nuværende 250 GB med win8.1, er begyndt at ville scanne og reparere ved opstart, så det er nok tid til udskiftning.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 04-02-15 11:54
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-02-15 17:16
Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 04-02-15 18:47

Enten
Kingston HyperX Fury
Samsung 840 EVO
Kingston HyperX 3K
Samsung 850 EVO
Intel SSD 730

De har hver især nogle fordele og nogle ulemper men du går ikke helt galt i byen med nogen af dem.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-15 20:50

Øh - det rækker mine lommepenge vist ikke til, så jeg tror det bliver til en ganske almindelig 2½" SATA harddisk.
Den gamle har jo også virket en del år.

Undskyld forstyrrelsen på de dyre hylder.
Eyvind.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-02-15 22:09

Der er billige (nye) på GoG, dog ikke så store som du ønsker.
Men du kunne prøve at søge efter en hybriddisk, hvis de findes som 2½

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 05-02-15 10:28
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-15 10:59

Jeg har 2 stk eksterne WD Elements på hver 1 TB så det bliver nok sådan en jeg lægger i min bærbare - altså bare 500 GB.
Med alt det jeg roder med dualboot, er det ikke fornuftigt med for store harddiske.

Tak for hjælpen, og nu ved jeg ikke rigtig hvad der skal blive af de mange point.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 05-02-15 18:53

Har to Samsung 840 EVO i min maskine, og det spiller bare max.!

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-15 21:22

Tak for svaret EXTERMINATOR.
Rart at vide om gode mærker, hvis jeg kommer til mange penge.