/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Sony TV har sort skærm efter opdatering
Fra : Markmuss
Vist : 283 gange
50 point
Dato : 02-02-15 00:29

Hej derude
Jeg har et Sony TV KDL-37W5500 som jeg netop har opdateret via et USB stik - firmwaren er downloadet fra Sonys egen website - jeg har fulgt installerings vejl. men under opdateringen gik skærmen i sort - heller ingen lyd - Jeg kan tænde og slukke - det er det eneste TV kan nu .
Har ligeledes fulgt Sony "reset menu " ingen resultat - spændende om nogen herinde har nogle guldkorn ????
// Jan

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 50 point
Dato : 02-02-15 01:58

Guldkorn 1. opdater ikke noget som kører godt.

Guldkorn 2 . hvis du alligevel vil opdatere så dobbeltcheck at opdatringen er til lige den konkrete model og serienr.

Guldkorn 3 Hvis du alligevel har "opdateret" og det ikke virker, så lad være med at ærgre dig . Smid det ud og køb nyt.

Som sidste udvej : læs brugsanvisningen om at resette til fabriksinstillinger.

Det er formentlig noget med slukke helt på stikkontakten, og så holde en bestemt knap nede medens man tænder.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-02-15 04:43

Jeg ville anbefale dig at skrive i Sony supportcenter.

Det er ikke nyt at firmware opdateringer kan give forskellige problemer

Kommentar
Fra : Markmuss

Dato : 02-02-15 08:28

Har netop skrevet til Sony Support - så må vi se hvad de svarer og hvornår ... Venter

Godkendelse af svar
Fra : Markmuss

Dato : 08-04-15 20:07

Købte et nyt ??