/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Vil gerne lave lille billigt filmstudie
Fra : mrjones
Vist : 244 gange
90 point
Dato : 01-02-15 22:55

Hej Jeg har et Canon HG10 og et Canon HR R16, der er USB, componet og HDMI udgang.
Det jeg søger et en løsning hvor jeg meget billigt kan filme mig selv og selv switche over til et dokument cam eller et screen shot. Det hele skal køre "live", eller i ét take uden ophold, så jeg bagefter bare skal klippe evt. bloppers ud. Så 2 kameraer og en løsning til optagelse fra skærmen. Jeg bruge PT Adobe Premier 9, Win 7 - men kan bruge hvad som helst - bare det er nemt.
Opløsning må gerne være helst være HD. Har selv prøvet at knække koden, set på Kabler, Switches - mixer som er for dyre - ikke helt spottet hvad der den billige løsning. Hvem ved det ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-02-15 08:03

Ved ikke om dette måske kan bruges:
http://racerender.com/RR3/Features.html
Ellers kan dette program optage fra flere kameraer på engang:
http://www.ispyconnect.com/screenshots.aspx

Men tror næppe du kommer uden om at skulle redigere dine klips, da de ikke kan splejse din klip som du ønsker det.